اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1395 - 9:10   |   کد مطلب: 20357
علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی برای تنویر دیدگاه نمایندگان نسبت به تعامل گروه اقدام مالی مشترک(FATF) به مجلسی ها گزارش می دهد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، جلسه علنی روز سه شنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور 239 نماینده آغاز شد و نمایندگان در مهم ترین دستور کار خود گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد تعامل گروه اقدام مالی مشترک(FATF) را استماع می کنند.
بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس روز گذشته با یادآوری ارسال نامه وزیر اقتصاد به رییس مجلس شورای اسلامی و در خواست از وی برای ارائه توضیحات در خانه ملت در خصوص FATF گفت: این موضوع در جلسه هیات رییسه مجلس مطرح شد و بر این اساس مقرر شد که طیب نیا در جلسه علنی توضیحاتی در این خصوص ارائه دهد.
وی با بیان این که پس از توضیحات طیب نیا تعدادی از نمایندگان به قید قرعه انتخاب شده و سوالات خود را درباره FATF مطرح می کنند، افزود: دو قانون در زمینه FATF که یکی قانون مبارزه با پولشویی و دیگری قانون مبارزه با تروریسم است به تصویب مجلس رسیده است و بر اساس آن قوانین و قانون اساسی هر تفاهم نامه ای که بین ایران با کشورهای خارجی منعقد می شود باید توسط مجلس تایید شود.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است در جلسه علنی امروز خانه ملت طرح الحاق یک تبصره به ماده 42 آیین نامه داخلی مجلس لایحه تصویب احکام و مصوبات بیست و پنجمین کنگره اتحادیه جهانی پست و طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی را بررسی کنند.
رسیدگی به لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی - هنری فارسی زبانان و لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا نیز در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان