اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آذر 1395 - 19:43   |   کد مطلب: 22493
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یزد با اشاره به مشکلات شورای شهر و شهرداری در اجرای پروژه ها گفت: میراث فرهنگی با شورای شهر و شهرداری همراه نیست.

به گزارش صبح الوند به نقل از  خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان عصر امروز در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: متاسفانه در اجرای پروژه ها به ویژه در بافت تاریخی و هسته مرکزی شهر مشکلاتی را داریم که بخش عمده آن مربوط به میراث فرهنگی و مانع تراشی های آن است.
وی ادامه داد: شورای شهر مصوبات خوبی را برای اجرا تصویب می کند اما در زمان اجرا مشکلاتی که پدید می آید ممکن است تمام پروژه و مجموعه شهرداری و شورا را زیر سؤال ببرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یزد تصریح کرد: البته شهرداری هم آنگونه که باید در اجرای پروژه ها به مصوبات شورا توجهی ندارد و بیشتر از اینکه به فکر مردم باشد برای رونق گردشگری پروژه اجرا می کند.
وی با بیان اینکه نظر مردم شهر نیز در اجرای پروژه ها و تصویب آن در شورای شهر دارای اهمیت است افزود: پیش از هرچیزی باید نظر مردم شهر در تصویب پروژه ها ملاک باشد و به آن توجه شود چراکه ویژگی های یزد فقط خشت و گل و گردشگری نیست.
مطهریان با اشاره به اعتراضات و گلایه های بازاریان در اجرای پروژه کف سازی خیابان قیام بیان داشت: شهرداری موظف است براساس برنامه ریزی و زمانبندی انجام شده در زمان مقرر پروژه را تکمیل و تحویل دهد.
عضو شورای شهر یزد تصریح کرد: در اجرای پروژه ها باید منافع مردم و تامین آسایش آن ها را در نظر داشته باشیم و از بروز مشکل و ایجاد سختی برای آن ها پرهیز کنیم.

انتهای پیام/.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان