اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1395 - 15:05   |   کد مطلب: 21781
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی:
غارعلیصدر تبدیل به قلک اقایان شده است/ پس گرفتن غارعلیصدر خواست مردم است
نماینده مردم همدان و کبودراهنگ با توجه به اینکه غار علیصدر از منابع ملی است اظهار کرد: این مجموعه تبدیل به قلک اقایان شده بود ومن تا خلع ید شرکت سیاحتی علیصدر از این غار ایستاده ام.

به گزارش صبح الوند، محمدعلی پورمختار در گفتگو با صبح الوند،  با توجه به قضایای اخیر غار علیصدر این غار را از منابع ملی کشور دانست و اظهار کرد: دادستان کل کشور با ورود به این قضیه در پی پس گرفتن غارعلیصدر از مجموعه سیاحتی علیصدر و واگذاری آن به دولت است.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه قضیه غار علیصدر متعلق به یک منطقه نیست بلکه در سطح ملی می باشد افزود: من تا  خلع ید شرکت سیاحتی علیصدر از غار ایستاده ام  و از حقوق ملی کشورم دفاع خواهم کرد.

 

وی با بیان اینکه  این مجموعه تاکنون گزارشی کامل از درآمدها و هزینه ای خود ارائه نکرده است گفت: دیوان محاسبات کل کشور به طور جدی پیگیر  مسائل مالی این شرکت است و این شرکت باید در این زمینه پاسخگوی مردم که درامدهایش به نحوی حق مردم و جز درامدهای ملی بوده است باشد.

 

پورمختار با اشاره به اینکه غار علیصدر تبدیل به قلک اقایان شده است افزود: اگر این ظرفیت در کشوری دیگر بود به نحو احسن از آن استفاده می کردند ولی متاسفانه هیچ سودی از این منطقه به روستای  علیصدر که وجود این غار ظرفیت خوبی برای توسعه آن منطقه می تواند باشد نرسانده است.

 

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس  با بیان  اینکه باید مسئولان استانی جهت تحقیق و تفحص از مجموعه سیاحتی غارعلیصدر همکاری کنند افزود: مسئولان دست از فرافکنی بردارند و دراین امر پیشگام باشند.

 

وی  با اشاره به اینکه سرمایه گذاران فراوانی اعم از بومی و غیر بومی برای توسعه زیرساختها و سرمایه گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کرده بودند و هر دفعه به دلایل مختلف رد شدند اظهارکرد: قبل از وقوع مشکلات مالی  در پدیده شاندیز ، استاندار با کمال میل از حضور سرمایه گذاران دراین استان استقبال کرد.حال چه شده است اجازه ورود سرمایه گذار بومی و غیربومی را نمی دهید؟

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:حال ما می گوییم پدیده شاندیز دچار جرم شده استاندار چرا از ورود سرمایه گذاربومی در این زمینه هم جلوگیری می کند.

 

پورمختار با انتقاد از اینکه شرکت سیاحتی علیصدر در این مدت کار خاصی برای غار علیصدر انجام نداده است افزود: این شرکت دراین مدت 25سال،  کار شاخصی در جهت توسعه زیرساختها و امکانات رفاهی و خدماتی این مکان و حتی فضای سبز این منطقه  انجام نداده است.

 

وی با اشاره به سهامداران شرکت علیصدر گفت: دراینجا باید از مسئولان سوال کرد که درامد این غار به کجا رفته است؟ زیرا سازمان همیاری شهرداری و شهرداری ها  که از سهامداران این شرکت هستند  هم تاکنون درآمدی از این غار نداشته اند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان