اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1396 - 20:04   |   کد مطلب: 24893
در افتتاحیه ستاد قالیباف در همدان مطرح شد:
یکی از نقاط قوت رییسی و قالیباف درصحنه بودن گروه‌های انقلابی است
عصر امروز ستاد قالیباف در همدان افتتاح شد در این مراسم رییس جبهه مردمی انقلاب اسلامی و نماینده مردم بهار و کبودراهنگ به ایراد سخنرانی پرداختند.

به گزارش صبح الوند، حبیب الله شعبانی امروز در افتتاحیه ستاد دکتر قالیباف در همدان با بیان اینکه خدا را شاکریم که امروز دو کاندیدای اصلح و از نیروهای انقلابی وارد عرصه انتخابات شده اند اظهار کرد: حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی و دکتر قالیباف امروز کسانی هستند که از یک جبهه به میدان رقابت انتخاباتی وارد شده اند و این من و شما هستیم که باید اصلح را در این فضای رقابت انتخاب کنیم.

 

وی با بیان اینکه نباید مردم ما با بینش غلط سیاسی خود کشور را به افول بکشانند افزود: هیچ اختلاف افکنی و خود زنی نباید در میان هواخواهان این دو کاندیدا باشد و این نکته حایز اهمیت است که ستاد مشترک در بین این دو کاندیدای ریاست جمهوری به وجود آمده است.

 

*رییسی و قالیباف سابقه درخشان انقلابی گری دارند

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:  هر دو این کاندیداها سابقه درخشان انقلابی گری دارند و این وظیفه نیروهای انقلابی است که نسبت به یکدیگر هم‌افزایی در فضای سیاسی رقابت ایجاد کنند و تفرقه و نفاق را از بین ببرند.

 

در ادامه نیز نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه به حضار در این جلسه گفت: نیروهای انقلابی از سه نسل ایثارگران،  خانواده‌های معزز شهدا و همه‌کسانی که دل در گروی انقلاب الهی و اسلامی دارند تشکیل‌شده‌اند که در جهت پیشرفت و تعالی کشور تلاش می‌کنند.

 

پور مختار با اشاره به اینکه در دو ستاد آقایان رئیسی و قالیباف انصافاً افتتاحیه‌های باشکوهی در استان همدان رقم‌زده شد ادامه داد: یکی از نقاط قوت این دو کاندیدا درصحنه بودن گروه‌های انقلابی است.

 

*جبهه انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی خود نظام را حفظ کرده است

وی با اشاره به حضور پدر شهید مدافع حرم مجید صانعی که جای بسی افتخار را برای ما دارد خاطرنشان کرد: امروز نیروهای انقلابی در فضای تبلیغاتی باید به‌سرعت تبلیغات خود را در این دو جبهه گسترش دهند چراکه جبهه انقلاب اسلامی تا به امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابله با دشمن باروحیه انقلابی خود حفظ کرده است.

 

پور مختار بابیان اینکه روحیه انقلابی ناشی از مدیریت جهادی و ایثارگرانه کار کردن است تصریح کرد: امروز همه نیروهای انقلابی احساس تکلیف کرده‌اند تا با یک حرکت جدید که به اعتقاد بنده در مدت 4 سال گذشته دچار دستخوش شده و انقلاب ما را با فراز و فرودهایی دچار کرده وارد صحنه انتخابات شده‌اند تا اجازه ندهند که امر هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دست ولی امر ما خارج کنند.

 

وی با اشاره به اینکه انتخاب رئیس قوه مجریه یک هدف است تأکید کرد: هدف متعالی نیروهای انقلابی در اصل حفاظت و دفاع از اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی است که حفظ آن برای ما حائز اهمیت است.

 

پور مختار اضافه کرد:  واقعیت آن است که تلاش نیروهای انقلابی در این است  که کسانی که دل در گروی انقلاب ندارند و قبله آن‌ها غری و آمریکاست و همچنین علاقه‌ای به حفظ شعار انقلاب و ارزش‌ها آن ندارند و تقابل آن را در سال‌های گذشته دیده‌اید از صحنه خارج کنند.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر ما فرض و واجب است که فعالیت کنیم در مقابل تلاش کسانی که به دنبال تنها گذاشتن رهبر انقلاب اسلامی هستند و طراحی کرده‌اند که باید مقام رهبری در اقلیت و نقش امپزسیون قرار گیرد.

 

*جبهه این دو کاندیدا کاملا یکسان است

وی بابیان اینکه آشکارا رئیس‌جمهور در تقابل با فرمایشات مقام معظم رهبری تریبون را به دست گرفته است اظهار کرد: ما معتقدیم که باید بین نیروهای انقلابی (دو ستاد) هماهنگی و هم‌افزایی باشد چراکه آقای قالیباف صراحتاً بیان کرده‌اند که با حجت‌الاسلام رئیسی هیچ‌گونه رقابتی ندارند و جبهه این دو کاندیدا کاملاً واحد و یکسان است اگرچه روش‌هایشان متفاوت است.

 

پور مختار بابیان اینکه امروز باید در تبلیغات رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی این تبادل اطلاعات اتفاق بیفتد خاطرنشان کرد: اگر کسی در فضای مجازی به نام آقای قالیباف و رئیسی  متنی علیه انها  قرار دهد بدانیم که ترفند و حیله‌ای برنامه‌ریزی‌شده است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

 

وی بابیان اینکه نیروهای انقلابی باید شب و روز وقت بگذارند تا اختلاف و رخنه در صفوف انقلاب ایجاد نشود افزود: بسیار خرسندیم که توفیقات در چند قدمی ماست چراکه ناامیدی طبقات فقیر و کارگر جامعه از عملکرد دولت فعلی زمینه را برای انتخاب این دو اصلح ایجاد کرده است.

 

پورمختار در پایان نیز خاطرنشان کرد: این نکته حائز اهمیت است که جریان انقلاب در تقابل باروحیه جوانی نیست و کسانی که به‌غلط این موضوع را در افکار عمومی جا می‌اندازند این‌ها دروغ‌هایی است که در 4 سال گذشته عنوان‌شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان