اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. بهمن 1396 - 13:57   |   کد مطلب: 28605
نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار گفت: تشکیک نمایندگان در صحت گزارش بانک مرکزی درباره سپرده‌گذاران به همراه چاشنی سیاسی موجب جمع‌آوری دوباره امضا برای طرح سوال از رئیس‌جمهور شده است.

به گزارش صبح الوند، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار با بیان اینکه به دلیل تشکیک در تعداد امضاءهای طرح سوال از رئیس جمهور، بار دیگر نمایندگان مشغول جمع‌آوری امضاء شده‌اند، گفت: با توجه به اقداماتی که  برای انصراف نمایندگان از طرح سوال از روحانی در مجلس صورت گرفته و برخی امضاهای خود را پس گرفته‌اند در تعداد آن دچار ابهام شدند.

 

وی با اشاره اینکه از روز دوشنبه برای این طرح مجددا مبادرت به جمع‌آوری امضاء شده تا به سطح مورد نیاز یعنی حداقل 100 امضاء برسد، تصریح کرد: این موضوع اکنون به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده تا نمایندگان خواهان طرح سوال برای امضا به آنجا مراجعه کنند.

 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی تأکید کرد: هیئت رئیسه کاهش تعداد امضاءها را دلیلی بر عدم اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور اعلام کرد، لذا با تعیین تعداد امضاءها این بار مسلما باید اعلام وصول شود.

 

پورمختار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود حل نسبی مشکل موسسات مالی اعتباری آیا سوال نمایندگان از رئیس جمهور بر این مبناست یا مباحث سیاسی هم دخیل هستند، گفت: اصل موضوع طرح سوال بحث موسسات مالی و اعتباری است، زیرا علی‌رغم آنکه اعلام شده سپرده‌های بالای 100 الی 200 میلیون تومان پرداخت شده اما مقدار زیادی پیامک و تماس با نمایندگان مبنی بر آنکه بسیاری تاکنون سپرده‌های خود را دریافت نکرده‌اند، گرفته می‌شود.

 

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار بیان کرد: این تماس‌ها نشان می‌دهد که هنوز مشکلات وجود دارد و نمایندگان در صحت گزارش نهادهایی مانند بانک مرکزی یا نمایندگان روسای قوا شک دارند لذا این پیام‌ها و تماس‌ها باعث تحریک نمایندگان شده اما کمی چاشنی سیاسی هم در این موضوع دخیل شده است.

 

وی ادامه داد: بنده معتقدم با وجود حل 80 درصد قضیه موسسات مالی اعتباری دیگر نیازی به طرح سوال از روحانی نیست و اگر هم قرار به طرح سوالی هم باشد، باید درباره موضوعات اقتصادی که به شدت با آنها درگیر هستیم مانند رکود، بیکاری، حمایت از تولید، قاچاق و واردات بی‌رویه از رئیس جمهور سوال شود.

 

پورمختار اظهار کرد: موضوع موسسات مالی و اعتباری تقریبا حل شده و به نظر بنده این سوال هم به نتیجه مهمی نخواهد رسید.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان