اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. بهمن 1395 - 23:51   |   کد مطلب: 23589
مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین گفت: با اسنادی که از دارایی های انتقالی تعاونی های ادغام شده در کاسپین به دست ما می رسد، قطعا این اعتبار را خواهیم داشت که مشکلات موجود را به خوبی ساماندهی کنیم.
فعالیت شعب کاسپین به روند معمولی خود بازمی گردد/ جای نگرانی برای سپرده‌گذاران وجود ندارد

به گزارش صبح الوند به نقل از خبر داغ، مهدی ابراهیم بای سلامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به مشکلات اخیر پیش آمده برای این موسسه اظهار داشت: تنها مشکل موسسه کاسپین موضوع کمبود نقدینگی است که طبیعتا بزرگ ترین بانک ها هم وقتی با حجم بالای مراجعه سپرده گذاران به شعب مواجه شوند دچار کمبود نقدینگی می شوند که البته جای نگرانی برای سپرده گذاران وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه اموال و دارایی های تعاونی های منحله ای که در کاسپین ادغام می شوند در حال انتقال است، افزود: تمام کارشناسان تعاونی ها و موسسه کاسپین در حال کارشناسی اموال و املاک تعاونی ها هستند تا به موسسه اعتباری کاسپین انتقال یابد. طبیعتا پس از انتقال این اموال و دارایی ها موسسه مالی و اعتباری کاسپین متعهد می شود به مقدار این اموال و به همان نسبت بدهی های تعاونی ها که به کاسپین منتق می شوند، نسبت به پرداخت وجوه سپرده گذاران اقدام کند.

 

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین تصریح کرد: اینکه برخی می گویند سرنوشت کاسپین همانند موسسات ثامن الحجج(ع) و میزان می شود موضوع درستی نیست، چرا که کاسپین دارای مجوز قانونی از بانک مرکزی است اما میزان و ثامن الحجج فاقد این مجوز بودند و نهایتا بانک عامل برای حل معضل وارد کار می شد، اما ما با ساماندهی که انجام خواهیم داد به زودی مشکلات موجود را مرتفع می کنیم.

 

بای سلامی با بیان اینکه در آینده ای نیزدیک فعالیت شعب کاسپین به روند معمولی خود بازمی گردد، افزود: با اسنادی که از دارایی های انتقالی تعاونی های ادغام شده در کاسپین به دست ما می رسد، قطعا این اعتبار را خواهیم داشت که مشکلات موجود را به خوبی ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان