اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آبان 1395 - 22:34   |   کد مطلب: 21053
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در عملیات ماموران انتظامی یک محموله 15 تنی برنج قاچاق در این شهرستان کشف شد.

به گزارش صبح الوند به نقل ازخبرگزاری جمهوری اسلامی به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی هاشمی افزود: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا در سطح شهرستان، ماموران انتظامی یک کامیون حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی کردند.
وی افزود:در عملیاتی غافلگیرانه، خودروی حامل این محموله شناسایی و متوقف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان یادآور شد: ارزش این محموله برنج قاچاق 700 میلیون ریال است.
این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه این محموله قاچاق از یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری و به یک از استان های شمالی کشور حمل می شد، خاطر نشان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
کشور حمل می شد خاطر نشان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

***کشف چهار کیلوگرم تریاک در دلیجان و محلات
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف چهار کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی هاشمی افزود:چهار توزیع کننده مواد مخدر در این رابطه دستگیر شدند.
وی گفت:روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقیقاتی از جابه جایی مقادیری مواد مخدر توسط سه توزیع کننده مواد مخدر مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: با تمهیدات اجرایی ماموران انتظامی، خودروی سواری متهمان در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو متوقف و سه سرنشین آن دستگیر شدند.
سرهنگ هاشمی خاطر نشان کرد: در این عملیات 2 کیلوگرم ماده مخدر تریاک از متهمان کشف شد و هر سه متهم دستگیر شده برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات نیز گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی در یکی از محله های شهرستان اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می کند.
سرهنگ فرامرز گودرزی افزود:در تحقیقات انجام شده،محل فعالیت متهم شناسایی و در عملیاتی وی دستگیر و مقدار یک کیلو و 640 گرم ماده مخدر تریاک از وی کشف شد.
گودرزی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 45000 نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
محلات نیز از از توابع استان مرکزی 50000 نفر جمعیت در فاصله 105 کیلومتری اراک قراردارد.

انتهای پیام /.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان