اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1396 - 22:40   |   کد مطلب: 25817
مدیر کل تعزیزات حکومتی همدان:
تشکیل 2 هزار و 595 پرونده قاچاق در تعزیرات همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: 2 هزار و 595 پرونده قاچاق در سه ماهه نخست امسال در تعزیرات حکومتی این استان تشکیل شده است.

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن پور بیان کرد: این پرونده ها درباره تخلفات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان هستند که حوزه کالا و خدمات بیشترین سهم را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سود جویی، برخورد با قاچاقچیان در دستور کار است.

وی اضافه کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.

مدیر کل تعزیزات حکومتی همدان اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 2 هزار و 595 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شده است.

حسن پور این پرونده ها را شامل یک هزار و 846 فقره کالا و خدمات، 334 فقره قاچاق کالا و ارز و 415 فقره بهداشت، دارو و درمان برشمرد.

وی افزود: 98 درصد پرونده های قاچاق حوزه کالا و خدمات، 99 درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز و 81 درصد پرونده های تشکیل شده در حوزه قاچاق دارو و درمان رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیزات حکومتی همدان اضافه کرد: با حکم تعزیزات حکومتی قاچاقچیان به پرداخت بیش از 128 میلیارد و 660 میلیون ریال محکوم شدند که در مقایسه با سه ماهه نخست سال 95 بیش از چهار برابر افزایش داشته است.

حسن پور گفت: پرونده های تشکل شده در حوزه قاچاق کالا وارز 26 درصد، حوزه بهداشت 30 درصد افزایش داشته ولی شاهد کاهش 20 درصدی تخلفات صنفی هستیم.

شعب تعزیرات حکومتی مرکز استان و تمامی شعب شهرستانهای تابعه برای رسیدگی فوری به شکایات اختصاص یافته است و شهروندان می توانند شکایت خود را به صورت حضوری یا از طریق سامانه پیامکی 300000135 ودرگاه www.t135.ir اعلام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان