اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. دى 1396 - 23:52   |   کد مطلب: 27873
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مسئولان در رده‌های مختلف فتیله رفاه‌ زندگی‌شان را پایین بکشند و احساس کنند که در یک جنگ اقتصادی به سر می‌برند.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان فتیله رفاه‌ زندگی‌شان ر ا پایین بکشند و احساس کنند که در یک جنگ اقتصادی هستند و همانطور که در جنگ نظامی فرماندهان بیشتر آسیب می‌دیدند در جنگ اقتصادی نیز تصمیم‌گیران اصلی جامعه باید پیشگام باشند.

وی افزود: اینگونه نمی‌شود کشور را اداره کرد که ما همه چیز را برای خودمان داشته باشیم اما به مردم بگوییم در شرایط خاص هستیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مناسب است تا کسانی که حقوق بالای 4 و 5 میلیون دریافت می‌کنند افزایش حقوق در مورد آنها اعمال نشود چراکه تأثیر چندانی بر حقوق‌شان ندارد و این کار می‌تواند به کاهش فاصله طبقاتی در جامعه کمک کند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: آنچه موجب اختلاف طبقاتی در جامعه می‌شود مسئله اختلاف در حقوق‌ها نیست بلکه وجود روزنه‌های فساد در جامعه است و هر روزنه‌ای که بسته می‌شود روزنه دیگری ایجاد می‌شود.

وی افزود: در بحث قاچاق کالا به کشور کشاورزان و تولیدکنندگان ما مورد تهدید قاچاقچیان هستند و از این طریق به تولید داخلی ما ضربه وارد می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: اینگونه نیست که فردی به تنهایی بتواند کالایی را به کشور قاچاق کند حتماً یا رشوه‌ای داده و یا ضدوبندی داشته همین‌طور که نمی‌توان کالا به صورت قاچاق وارد کشور کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان