اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. شهريور 1395 - 14:53   |   کد مطلب: 20215
اسطوره پیروزی و مهربانی و مقاومت، سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی میهمان ویژه یادواره یک هزار و 100 شهید والامقام شهرستان ملایر در اول مهرماه امسال است

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، مسئول ستاد مردمی یادواره یک هزار و 100 شهید والامقام شهرستان ملایر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و یک هزارو 100 شهید شهرستان ملایر روز اول مهرماه امسال با سخنرانی ویژه سردار سلیمانی برگزار می شود.
سرهنگ محمد فتحی اظهار کرد: در این یادواره که اول مهرماه در سالن سه هزار نفری الغدیر ملایر برگزار می شود، مداح مطرح کشوری حاج صادق آهنگران و مجری توانمند صدا و سیما حاج حسن سلطانی حضور دارند.
وی به حضور سرداران و فرماندهان لشگری و کشوری در یادواره یک هزارو 100 شهید شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان ارشد استان و شهرستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم میهمان این یادواره با عظمت هستند.
وی ادامه داد: در روز برگزاری یادواره بسته های فرهنگی شامل کتاب خاطرات سردار حاج قاسم سلیمانی، چفیه تمثال امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، دفترچه یادداشت شهدا و قاب و لوگوی امام راحل(ره) و رهبری به میهمانان اهدا خواهد شد.
سرهنگ فتحی حضور سردار سلیمانی را افتخاری بزرگ برای مردم شهید پرور ملایر و مایه خیر و برکت برای این شهرستان و استان دانست و افزود: در سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدای ملایر، لوح سپاس با امضای سردار سلیمانی به خانواده یک هزارو 100 شهید و خانواده شهدای مدافع حرم این شهرستان اهدا شد.
وی بیان کرد: در راستای برگزاری یادواره شهدای شهرستان و گرامیداشت یک هزار و 100 شهید، از چهار ماه قبل برنامه سرکشی از خانواده های شهدا و شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان این شهرستان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
مسئول ستاد مردمی یادواره یک هزار و 100 شهید ملایر برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی و کمک مالی به رقابتهایی چون کشتی چند جانبه استان، فوتسال، رزمی، اعزام تیم کونگ فو ملایر به شیراز، کمک به برگزاری یادواره شهدای جوکار و اهدای یک جلد قرآن کریم به خانواده های شهدا را از دیگر برنامه های جنبی این یادواره عنوان کرد.
سرهنگ فتحی افزود: علاوه بر این تمثال یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر، شهدای مدافع حرم و سردار حاج حسین همدانی چاپ و قبل از برگزاری یادواره شهدا در سطح تمامی روستاها و بخش ها، و شهرهای ملایر توزیع و نصب شده است.
وی با اشاره به چاپ تمثال شهدای زن و مرد روی چفیه به عنوان دیگر اقدامات این یادواره بیان کرد: روز پنجشنبه اول مهرماه نیز با حضور مسئولان کشوری، استان و شهرستان مراسم غبارروبی گلزار شهدای عاشورا ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
مسئول ستاد مردمی یادواره یک هزارو 100 شهید شهرستان ملایر با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: هیچ چیزی بالاتر از این نیست که انسانی به دست خود، با اراده و اختیار خود جان و هستی اش را فدای یک آرمان بزرگ و والای الهی کند.
یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر روز پنجنشنبه اول مهرماه با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی از ساعت 15 تا 18 عصر در سالن ورزشی سه هزار نفری الغدیر ملایر برگزار می شود.
شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والامقام و دو شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
این شهرستان با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان