اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1395 - 8:53   |   کد مطلب: 23935
دبیر سی و یکمین یادواره شهدای والفجر 8 در همدان:
یادواره شهدای والفجر8 در همدان برگزار می شود
سی و یکمین یادواره شهدای عملیات غرور آفرین والفجر 8 و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دارالمومنین همدان برگزار خواهد شد.
یادواره شهدای والفجر8 در همدان برگزار می شود

به گزارش صبح الوند، ابراهیم تقواطلب ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز همه باید بدانیم و آگاه باشیم که هر آنچه داریم به برکت خون جوانانی است که با جانفشانی و ایثار طی هشت سال دفاع مقدس در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری چنین مراسم ها و برنامه هایی معرفی و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت در میان نسل سوم و چهارم انقلاب است تا جوانان با ایثارگری های رزمندگان و جوانان ملت در دوران جنگ تحمیلی آشنا شوند.

دبیر سی و یکمین یادواره شهدای والفجر 8 در همدان با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر روی همه خواسته های خود پا گذاشتند تا امروز الگویی برای جوانان باشند اضافه کرد: این یادواره با سخنرانی سردار حمزه حمیدی نیا، از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

وی یادآور شد: مدیحه سرایی، خاطره گویی توسط رزمندگان دفاع مقدس و قرائت وصیت نامه شهدا نیز از دیگر برنامه های سی و یکمین یادواره شهدای والفجر 8 در همدان است.

تقواطلب هم چنین خاطرنشان کرد: یکی از نکات قابل توجه در این یادواره ها حضور جوانان برای کمک و انجام امور اجرایی است که بدون شک نشان از توجه و علاقه جوانان به این مراسم ها را دارد.

وی بیان داشت: این یادواره از ساعت 14:30 تا 17 روز پنج شنبه مورخ 28/11/95 و با حضور خانواده معظم و معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس و مردم شریف دارالمومنین در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان