اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آذر 1396 - 15:53   |   کد مطلب: 27813
مدیر اجرایی یادواره شهدای عملیات مطلع‌الفجر تنگه کورک در همدان گفت: در عملیات مطلع‌الفجر تنگه کورک 63 شهید از استان همدان تقدیم انقلاب اسلامی شد.
تنگه کورک

به گزارش صبح الوند، مهدی کزازی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای عملیات مطلع‌الفجر تنگه کورک در همدان، اظهار کرد: امسال درنظر داریم نخستین یادواره شهدای عملیات مطلع‌الفجر تنگه کورک را در استان همدان برگزار کنیم. 

وی با تأکید بر اینکه یادواره شهدای تنگه کورک خاطره‌محور خواهد بود، تصریح کرد: در گذشته عملیات 11 شهریور راویز مغفول مانده بود که خوشبختانه یادواره آن را برپا و سومین یادواره آن را در سالجاری برگزار کردیم و نخستین یادواره شهدای تنگه کورک را نیز امسال آغاز کرده و قصد داریم ادامه دهیم. 

کزازی بیان کرد: در مجموع 300 نفر در عملیات حضور داشتند که در نهایت 140 نفر در عملیات تنگه کورک اعلام آمادگی کرده و مابقی در گروه‌های پشتیبانی استفاده می‌شدند. 

  مدیر اجرایی یادواره یادواره شهدای عملیات مطلع‌الفجر تنگه کورک با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای عملیات مطلع‌الفجر، خاطرنشان کرد: سردار گل‌علی بابایی، نویسنده‌ خاطرات سردار شهید همدانی به عنوان سخنران در این یادواره حضور خواهد داشت. 

کزازی ضمن دعوت از آحاد مردم و خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران برای حضور در نخستین یادواره شهدای عملیات مطلع‌الفجر تنگه کورک، گفت: همچنین در این یادواره رزمندگان حاضر در عملیات رزمندگان عملیات تنگه کورک به بازخوانی خاطرات این عملیات خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان