اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1395 - 9:31   |   کد مطلب: 19615
فرماندار همدان گفت: موزه آماداي بخشي از فرهنگ و تاريخ همدان را بخوبي به تصوير مي کشد.

به گزارش صبح الوند، علي تعالي در بازديد از موزه آمادي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان افزود: تنوع زيستي و اشياء تاريخي موجود در اين موزه بسيار جذاب است و براي جمع آوري آنها تلاش فراواني شده است.

فرماندار همدان بيان کرد: مي توان با ايجاد دهکده گردشگري در اين مجموعه از پتانسيل موزه آماداي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان بهره بهتري کسب کرد.

تعالي با بيان اينکه تعداد زياد اشياء اين موزه توانايي ايجاد چند موزه بزرگ ديگر را دارد ادامه داد: براي معرفي اين موزه به گردشگران بايد توجه بيشتري شود چرا که موزه آماداي تاثير زيادي در جذب گردشگران مي تواند داشته باشد.

فرماندار همدان در ادامه مبلغ 150 ميليون ريال و يک شيء باستاني به موزه آماداي دانشگاه آزاد همدان اهدا کرد.

محمدجعفر عليزاده عنوان کرد: «اين موزه با هزار و دويست مترمربع زيربنا در دوطبقه و با چهار سالن مجزا راه‌اندازي شده و براي نخستين بار از دکور در سه بخش همدان سنتي، همدان قبل از برق و همدان بعد از برق استفاده شده است».

گفتني است موزه آماداي اولين موزه مردم شناسي و دومين موزه تاريخ طبيعي استاان همدان است.

دانشگاه بوعلي سينا نيز بزرگترين موزه تاريخ طبيعي کشور را در خود جاي داده است.

برنامه ديگر اين بازديد، اعطاي هديه طرح ارمغان آسماني به يکي از کارکنان دانشگاه با دستان فرماندار همدان و حضور مديريت و تني چند از اساتيد و کارکنان دانشگاه بود.

طرح ارمغان آسماني به‌منظور عمل به منويات مقام معظم رهبري با هدف تشويق ازدياد نسل در کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان انجام مي شود و ضمن ديدار با همکاراني که صاحب فرزند شده‌اند هديه اي به آنها تقديم مي شود

.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان