اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. دى 1395 - 11:54   |   کد مطلب: 23006
فرماندار همدان بر لزوم اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و اصناف تاکید کرد و گفت: دو اکیپ برای بازرسی در ادارات و اصناف تشکیل خواهد شد که مدیران ادارات باید مکلف شوند تا نظارت لازم را بر اداره مورد نظر داشته باشند.

به گزارش صبح الوند، علی تعالی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان همدان ضمن تاکید برانجام اقدامات ستاد در چند حوزه از جمله ادارات و اصناف گفت: دو اکیپ برای بازرسی در ادارات و اصناف تشکیل خواهد شد که مدیران ادارات باید مکلف شوند تا نظارت لازم را بر اداره مورد نظر داشته باشند.

 

وی افزود: مدیران خود باید در گفتار عمل یکدست باشند، زیرا اگر عمل مدیر با گفتارش یکی نباشد موفق و تاثیر گذار نخواهد بود.

 

تعالی بیان داشت: برای رسیدگی به اصناف لازم است جلساتی با مسئولین اتحادیه ها برگزار شود تا بازار تحت رسیدگی در حوزه امربه معروف ونهی از منکر قرار گیرد.

 

فرماندار همدان ضمن بیان اینکه بحمدالله شهر همدان در مقایسه با شهر های دیگر از وضعیت پوشش و رفتارهای عمومی بهتری برخوردار است گفت: باید برای اینکه بتوانیم جامعه خوبی داشته باشیم لازم است ظرفیت هایی در این خصوص نیز ایجاد کنیم.

 

وی افزود: لازم است در فصول گردش گری نیز ستاد امربه معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کند تا گردشگران نیز با دیدن شهر اسلامی خود اصول وقوانین اسلامی را در شهر رعایت کنند.

 

تعالی با اشاره  به اینکه برخی افراد با دادن یک شماره و مبلغ ناچیز به نیاز مندیهای روزنامه اعلام میدارند که خواهان نیروی کار هستند خواستار رسیدگی به این موضوع شد و گفت: این افراد بدون مشخص کردن هیچ هویتی از خود افراد را دعوت به کار می کنند که معلوم نیست قصدو نیت آنها از این دعوت حقیقی است یا خیر.

 

فرماندار همدان عنوان کرد: حوزه امر یه نعروف و نهی از منکر تنها شامل حجاب نیست بلکه این دیدگاه باید گسترش یافته وخیلی از مباحث رفتاری را از جمله دوری از دروغ و تهمت ، عدم رعایت امانت ، استفاده نا صحیح از امانات بیت المال و ... مورد توجه قرار گیرد.

 

 تعالی در پایان ضمن خرسندی از آزادی شهر حلب در سوریه گفت: این پیروزی را مدیون لطف پروردگار و خونهای شهداء مدافع حرم هستیم، زیرا اگر جانفشانی های جبهه حزب الله نبود و دشمن در سوریه پیروز میشد قصد و هدف اول آنها نابودی شیعیان و ورود به ایران بود.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان