اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. تير 1395 - 10:24   |   کد مطلب: 18920
مدير کل امور اجتماعي استانداري همدان گفت: منشور فرهنگي استان تاکيد بر ترويج فرهنگ اهداي خون و اهداي عضو داشته و به دنبال ترويج فرهنگ اين موضوع در جامعه هستيم.

به گزارش صبح الوند، مهرداد نادري فر در نشست مدير عامل سازمان انتقال خون ايران با اصحاب رسانه همدان افزود: منشور فرهنگي استان از سال 93 تدوين و ضرورت هاي فرهنگي استان احصا شده است.

وي ادامه داد: يکي از مباحث مورد تاکيد در منشور فرهنگي اهداي عضو و توسعه فرهنگ اهداي خون در راستاي کمک به بيماران نيازمند است.

وي بيان کرد: براي هر يک از اين مباحث يک سند فرهنگي تدوين شده است، به گونه اي که به کمک اين سند و پيشرفت در مقوله فرهنگ اهداي عضو همدان به قطب پيوند اعضا در کشور تبديل شده است.

نادري فر گفت: در جامعه اي که طلايه دار فرهنگ ايثار و شجاعت است نبايد با مشکل دغدغه نبود خون براي رفع نياز بيماران مواجه باشيم.

مدير کل امور اجتماعي استانداري همدان بيان کرد: در منشور فرهنگي استان 52 برنامه براي حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شده است.

نادري فر افزود: در حوزه سلامت و مشارکت مردمي در اين بخش دغدغه مشارکت مردمي وجود ندارد و تشکل هاي مردم نهاد نيز آمادگي خود را براي ورود به اين رويکرد اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان