اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. تير 1395 - 8:56   |   کد مطلب: 18916
فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه تاکنون 50 هزار تن گندم و جو تحویل مراکز خرید شده است گفت: خرید گندم از 8 مرکز در سطح شهرستان همدان انجام می گیرد.

به گزارش صبح الوند، علی تعالی در حاشيه بازديد از مرکز خريد گندم سيلوي همدان با بیان اینکه در تولیدات گندم و جو در سال جاری بارشد قابل ملاحظه ای مواجه بودیم گفت: خرید گندم در 8 مرکز شهرستان همدان انجام می گیرد.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه  سال گذشته 38 هزار تن گندم و جو در شهرستان همدان خریداری شد اظهار کرد: با توجه به بارندگی ها و اقدامات خوب افت زدایی و سن زدایی  به موقع اين رقم در سالجاري احتمالا به 70 هزار تن برسد.

 

وی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 50 هزار تن گندم و جو  شهرستان همدان خریداری شده است که این میزان افزایش خواهد یافت.

 

تعالی  با اشاره به اینکه برداشت گندم آبی شهرستان هنوز شروع نشده است گفت: خرید جو شروع شده است و تاکنون 5 هزار تن جو خریداری و پیش بینی می شود این مقدار به هشت هزار تن هم برسد.

 

وی با بیان اینکه استان همدان در تولید گندم رتبه ششم کشوری را به خود اختصاص داده است گفت: حدود 80 هزارو 600 هکتار زمین دراستان همدان زیر کشت آبی و 322 هزار و 820 هکتار زیر کشت دیم قرار دارند که  پیش بینی می شود با توجه به وضعیت مناسب آب و هوا امسال خرید گندم در استان بیش از 420 هزار تن  باشد.

 

فرماندار همدان اظهار کرد: جهت تسهیل حمل گندم کشاورزان تا مراکز تحویل هماهنگی های با پلیس راهور انتظامی از جمله در تهیه بارنامه و اضافه بار احتمالی انجام گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان