اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. تير 1395 - 15:23   |   کد مطلب: 18531
امام جمعه همدان حقوق های نجومی را حمله به ارزش های انقلابی دانست و گفت: آخر انصاف است که عده ای نان برای خوردن نمی یابند و عده ای دیگر حقوق های نجومی می گیرند.

به گزارش صبح الوند، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان ماه رمضان را ماه انسان سازی خواند و اظهار کرد: اگر در این ماه انسان اعمال خود را به درستی انجام دهد در این مدت کوتاه می تواند به معیار انسان کامل و صالح نزدیک شود.

 

امام جمعه همدان  با اشاره به فلسفه ماه رمضان افزود: در گوشه و کنار شهرافراد فقیری وجود دارند که گرسنه هستند و فلسفه ماه رمضان در این است که با این گرسنگی و تشنگی به یاد فقرا بیفتیم و به آنان کمک کنیم.

 

وی تصریح کرد: محرومان و نیازمندان امانت خدا بر روی زمین هستند که باید از آنها دستگیری شود.

 

محمدی با انتقاد از فضای شهر همدان در ایام ماه مبارک رمضان در همدان گفت: شبهای ماه رمضان در همدان خبری نیست که این یک نقطه ضعف است.

 

وی در بخش دیگری ازسخنان خود حمایت از جبهه مقاومت را از ضروریات امروز دنیای اسلام دانست و خواستار توجه به این امر به دلیل آنکه از حساس ترین جبهه ها برای نظام  اسلامی است شد

 

امام جمعه همدان در ادامه به حقوق های نجومی اشاره کرد و این حقوق ها را حمله به ارزش های انقلابی دانست و گفت: آخر انصاف است که عده ای نان برای خوردن نمی یابند و عده ای دیگر حقوق های نجومی می گیرند.

 

محمدی همچنین به بیان جنایت های حکومت بحرین پرداخت و افزود: جکومت ال خلیفه دچار جنایت های فراوانی شده است تا جایی که شیخ عیسی قاسم بزرگترین عالم شیعه بحرین را از تبعیت این کشور خارج می کنند.

 

وی اظهار کرد: همانطور که سردار سلیمانی فرمودند اگر نیروی مقاومت لبنان و فلسطین و سوریه را جمع کنیم آل خلیفه یک روز هم نمی‌تواند دوام بیاورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان