اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1395 - 15:18   |   کد مطلب: 18438
امام جمعه همدان اظهار کرد: آمریکا هرگز از ما راضی نخواهد شد چرا که خواستار آن هست که همه کشورها همچون آل سعود زیرسلطه آن باشند.

به گزارش صبح الوند، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان ماه رمضان را ماه خودسازی و سازندگی دانست و گفت:  اگر به برکات ماه رمضان پی ببریم آروز خواهیم کرد هر روز ماه رمضان باشد.

 

امام جمعه همدان اظهار کرد: روزه گرفتن فقط گرسنگی و تشنگی نیست بلکه دراین ماه باید از کارهای حرام خودداری کرد.

 

وی در ادامه سخنانش با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری  آمریکا را بد عهد در عمل به تعهدات خود دانست و گفت: غربی ها به تعهدات خود در قبال مذاکرات عمل نمی کنند و آمریکا نه تنها تحریم ها را برنداشت بلکه تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

 

محمدی  تصریح کرد: آمریکا هر بار بهانه‌ای برای نقض تعهدات خود دارد که گاهی به غنیسازی و گاهی به موشک‌های دوربرد مربوط می‌شود.

 

وی اظهار کرد: آمریکا  هرگز از ما راضی نخواهد شد چرا که خواستار آن هست که همه کشورها همچون آل سعود زیرسلطه آن باشند.

 

امام جمعه همدان  تصریح کرد: آمریکا بداند با وجود امکانات بالقوه ای که در ایران وجود دارد کشور ما یک صدم خاک دنیا و یک صدم جمیعت دنیا را دارد اما آنقدر امکانات بالقوه و بالفعل داریم که نیازی به کشورهای دیگر نداریم.

 

وی افزود: در شرایط  کنونی که مردم در اروپا از نبود امنیت نگران هستند ایران امن ترین کشور جهان است که این را  مدیون خون شهدا ونیروهای خدمتگذار هستیم.

 

امام جمعه همدان  با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: فقط با تکیه بر داشته ها  و تقویت تولیدداخلی می توانیم اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشیم.

 

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان جنگ فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: امروز دشمن نقاط حساس کشور را نشانه گرفته است که اگر به آن بی توجهی کنیم ضرری بیشتراز جنگ 8 ساله  خواهیم کرد.

 

وی در پایان خواستار رسیدگی به وضع اجتماعی  جامعه  از جمله  در بخشهای مختلف اقتصادی، ازدواج  و اشتغال جوانان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان