اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. خرداد 1395 - 7:19   |   کد مطلب: 18415
فرماندار شهرستان همدان گفت: با مشارکت همه جانبه بین تمامی دستگاه های اجرایی می توان مشکلات حوزه زنان و خانواده را شناسایی و رفع کرد.

به گزارش صبح الوند، علي تعالي در کارگروه بانوان و خانواده  شهرستان همدان نقش زنان را در استحکام خانواده را موثر دانست و اظهار کرد: با تمام توان باید با استفاده از مشاوران، متخصصان و جامعه شناسان نسبت به رفع مشکل زنان و خانواده اقدام کنیم.

 

وی اظهار کرد: امسال خوشبختانه با وجود تمام پیچیدگی هایی که در حوزه زنان و خانواده وجود داشت به این حوزه توجه شده است.

 

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به نقشه های دشمن برای تزلزل نهاد خانواد در ایران تصریح کرد: اگر جامعه امروز خود را با جامعه 10 سال قبل مقایسه نماییم به خوبی متوجه این تغییرات خواهیم شد.

 

و ی تاکید کرد: با توجه به گزارشات تکان دهنده ای که در حوزه خانواده ارائه می شود بايد نسخه‌‌ ويژه‌اي در اين حوزه توسط متخصصان پيچيده شود و به صورت تخصصی وارد این مباحث شوند.

 

تعالی خواستار تمرکز بر موضوعات و مباحث حساس در حوزه زنان و خانواده شد و اولویت قرار دادن این مباحث جهت دستیابی به نتایج مشخص شد.

 

وی با اشاره به نقش کلیدی دستگاه های اجرایی در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در جهت رفع مشکلات حوزه اجتماعی باید هم افزایی و مشارکت همه جانبه داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: با هم افزایی و مشارکت همه جانبه می توانیم نقاط ضعف را شناسایی،  بررسی  و رفع کنند.

 

وی در پایان وضعیت  همدان درحوزه مسائل اجتماعی  مناسب دانست و گفت: اگر در این موضوع کوتاهی کنیم در آینده با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان