اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. خرداد 1395 - 15:28   |   کد مطلب: 18409
امام جمعه همدان با اشاره به وعده ها و خنده های دروغین آمریکا گفت: براساس وعده آمریکایی‌ها باید بعد از برجام فشار از روی ایران برداشته می شد در صورتی که در عمل شاهد تداوم این فشارها هستیم .

به گزارش صبح الوند، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی  در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه همدان ماه رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و گفت:  ماه رمضان یک مکتب نورانی تقویتی است که اگر انسان همه برکات این ماه را می دانست بدون شک آرزو می کرد که ۱۲ ماه سال هم ماه رمضان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: باید در این ماه از فیوضات قرآنی بهره برد چراکه آدمی با انس با قرآن می‌تواند ادب قرآنی را بیاموزد.

 

محمدی اظهار کرد:  اتفاقاتی چون اختلاس‌ها، طلاق‌ها، مشکلات اقتصادی، اعتیاد و... همه و همه به خاطر عمل نکردن به قرآن است.

 

امام جمعه همدان به بیان عظمت این ماه مبارک پرداخت و گفت: در این ماه خدای بزرگ گناهان بندگانش را میسوزاند و باید در این ماه تلاش کنیم خود را از آتش جهنم دور سازیم.

 

وی بیان کرد: این گرسنگی و تشنگی این روزها ما را به یاد قیامت می اندازد گرچه این مدت زمانی قابل قیاس با مدت قیامت که حتی 50 هزار سال هم هست نمی رسد.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: افرادی که در فضای مجازی روزه گرفتن و روزه دارها را مسخره می کنند در روز قیامت این تشنگی و گرسنگی  بلند مدت را خواهند چشید.

 

وی به فرهنگ کمک به مستمندان دراین ماه مبارک اشاره کرد و گفت: برخی این روزها چیزی برای خوردن در سحر ندارند و با گرسنگی روزه می‌گیرند که نیازمند کمک هستند.

 

امام جمعه همدان در خطبه های دوم نماز جمعه این شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درمورد فریب ها و خنده های دروغین آمریکا اظهار کرد: براساس وعده آمریکایی‌ها باید بعد  از برجام فشار از روی ایران برداشته می‌شود در صورتی که در عمل شاهد تداوم این فشارها هستیم.

 

وی  اظهار کرد: آل سعود و برخی از کشورهای عربی کاسه لیس آمریکا شده اند و طبق فرامین این نظام استکباری حرکت می کنند.

 

وی در پایان اظهار کرد: ما به آمریکا اعتماد نداریم  و ما نیز از تریبون نماز جمعه این امر را دوباره تأکید می‌کنیم که آمریکایی‌ها هیچ‌وقت دوست ما نمی‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان