اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1395 - 14:48   |   کد مطلب: 18042
امام جمعه همدان گفت: تفاوت حقوقی و حقوق های چندمییلونی در کشور ما یک ضعف بزرگی است و مسئولین باید به فکر ایجاد یک قانون برای مجازات فساد اقتصادی باشند.

به گزارش صبح الوند،آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی  در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر شناساندن بعثت پیامبران به مردم دارند گفت: بعثت متعلق به  بک زمان  و مکان خاصی نیست بلکه تا زمانی که بشر زندگی می کند بعثت پیامبران ادامه دارد.

وی عمل به خوبی ها و دوری از بدی ها در بین مردم را  بخاطر رسوخ بعثت دانست و گفت: ایستادگی ما در مقابل ظالمان و دفاع از مظلومان نیز شاخه‎ای از بعثت است.

امام جمعه همدان با اشاره به زندگانی امامان و  ایثار و فداکاری هایی  امامانی همچون حضرت سجاد(ع)، بیان کرد:  تمام زندگانی این امامان  نتیجه بعثت است و اجرا و پیاده کردن آخرین بعثت انبیاء و مقابله با آنچه در جبهه باطل است چکیده بعثت است.

طه‌محمدی گفت:امام سجاد (ع) همچون خورشید هدایت چرخیده است و در سیاست ، اخلاق، رفتار و... نمونه است.

وی به صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) و غربت آن اشاره کرد و اظهار کرد:  امام سجاد در شرایطی که اجازه رفتن به منبر و ترویج دین اسلام را نداشت را نداشت اقدام به نوشتن این صحیفه کرد و این دعاها قرآن ساعد هستند.

امام جمعه همدان افزود: خیلی از دانشمندان غربی از جمله کاشف میکروب با استفاده از صحیفه سجادیه موفق به این کشف شده است.

وی در ادامه خطبه های خود به بیان حقوق های چند میلیونی مدیران پرداخت و گفت:  ما در کشور قانون خاصی برای مجازات مفسدان اقتصادی نداریم که این همکاری مسئولین در این زمینه را می طلبد.

طه محمدی به بیان فروپاشی خیلی از خانواده ها به به دلیل مسائل مالی پرداخت و عنوان کرد: این تفاوت حقوق ها در یک کشور اسلامی قابل قبول نمی باشد.

وی در پایان به بیان قوانین خاص کشورهای دیگر برای مبارزه با فساد اقتصاد ی پرداخت و از تمامی مسئولین در این زمینه در خواست کمک و همراهی با مردم را کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان