اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1394 - 10:16   |   کد مطلب: 17155
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تاکید کرد: باید امید دشمن در شکل گیری طلبه غیر انقلابی را به یأس تبدیل کنیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی پنجشنه در نشست استاندار با ائمه جمعه همدان بیانات رهبری معظم انقلاب نسبت به تلاش دشمن برای شکل گیری طلبه غیر انقلابی را یادآور شد و بر ضرورت توجه به این موضوع تاکید کرد.
عضو خبرگان رهبری گفت: از گزارش خوب استاندار همدان در زمینه اقدامات صورت گرفته در این استان که خیرخواهانه، دلسوزانه و مدبرانه بود، تشکر می کنم.
وی با ذکر اینکه وظیفه داریم از زحمتکشان نظام ، حمایت و تشکر کنیم اضافه کرد: خدا را شاکریم که استاندار به مفاخر این استان نظیر سید جمال الدین اسدآبادی توجه دارد و سال ها را به نام بزرگان در استان نامگذاری می کند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آنگونه که رئیس جمهوری اعلام کرده، تلاش دولت بر خروج از رکود است و رئیس جمهوری در تلاش است، البته زمان می برد.
رئیس ستاد انتخابات استان همدان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند اجرای انتخابات استان گفت: انتخابات هفتم اسفند ماه دو پیام داشت ، پیام همدلی و همزبانی در درون کشور و تحکیم مجدد پایه های نظام جمهوری اسلامی و رای مجدد به نظام و اعتمادی که مردم به نظام داشتند.
محمد ابراهیم الهی تبار افزود: پیام بیرونی انتخابات استقامت ملت ایران نسبت به زیاده خواهی بود به گونه ای که حضور گسترده مردم پشتوانه ای برای همه مسئولان نظام شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح کرد: در اجرای انتخابات با توجه به فرایندی که تعریف شده بود، توانستیم انتخابات را بدون کمترین حاشیه ای برگزار کنیم و انتخابات حوزه های استان مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفت.
در این نشست چند تن از ائمه جمعه نیز به طرح مسائلی پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان