اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. دى 1394 - 11:41   |   کد مطلب: 15559
همایش "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" از صبح امروز با حضور شخصیت‌های سیاسی و اصولگرا در سالن لاله مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد.
همایش بزرگ "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" آغاز شد/ حجت الاسلام تقوی: اصولگرایان عزم خود را برای وحدت جزم کرده‌اند

به گزارش صبح الوند، همایش سراسری اصولگرایان با عنوان "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" با حضور برخی از شخصیت‌های اصولگرا از صبح امروز 10 دی ماه در سالن لاله مصلای امام خمینی(ره) آغاز شد.

قرار است در این مراسم آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز و حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به ایراد سخنرانی بپردازند.

در این همایش حجت الاسلام حسین ابراهیمی، پرویز سروری، سیدشهاب‌الدین صدر، حسین مظفر، حمیدرضا حاجی‌بابایی، محسن کوهکن، مسعود زریبافان، صادق محصولی، روح‌الامینی، روح‌الله فروزنده، الله‌کرم، محمد نظامی اردکانی رئیس سابق سازمان ثبت احوال  و مهدی چمران حضور دارند.

 

۱۴ کمیته در شورای ائتلاف اصولگرایان استان تهران تشکیل شده است

حجت الاسلام حسین ابراهیمی مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران در اولین همایش سراسری اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران در حال برگزاری است، گفت: شورای اصولگرایان استان تهران شکل گرفته و تاکنون کمیته‌های مختلفی را ساماندهی کرده است.

وی با اعلام این خبر که تاکنون ۱۴ کمیته در شورای اصولگرایان استان تهران حضور دارند، افزود: لایه اول و دوم شکل گرفته و جمعیت متشکلی را در استان تهران با محوریت روحانیت داریم.

مسئول شورای ائتلاف اصولگرایان استان تهران اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله این تشکل‌های ارزشمندی که با حضور اقشار مختلف شکل گرفته بتواند در دو انتخابات بزرگ خبرگان و مجلس به نحو احسن ایفای نقش کند و ما یک انتخابات با شور و نشاطی را برگزار کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه این نشست امروز به مناسبت سالگرد ۹ دی برگزار شده است، اظهار کرد: ۹ دی در حقیقت جوشش و خروش بصیرت و آگاهی بود که در جامعه برای امتداد حرکت مخرب ایجاد شد که به تعبیر مقام معظم رهبری، این فتنه نظام را تا لب پرتگاه پیش برد.

وی ادامه داد: فتنه سال ۸۸ از خارج کشور به وسیله فریب‌خورده، آگاه و ناآگاه کلید زده شد که چند عامل باعث خاموش این فتنه شد.

مسئول شورای ائتلاف اصولگرایان استان تهران، رهبری، مردم و علما را 3 عامل در خاموش شدن فتنه سال ۸۸ عنوان و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشیاری توانستند جامعه را به نحو احسن اداره و مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: علما نیز در فتنه به خوبی آگاهی و بصیرت‌بخشی کردند و مردم نیز به زیبایی به دعوت رهبری لبیک گفتند و ۹ دی همه آلودگی‌ها را از بین برد و انسان‌های ناآگاه را آگاه کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: همه اصولگرایان با محوریت روحانیت در خط رهبری حرکت می‌کنند و امروز بین همه احزاب و تشکلات طیف اصولگرا وحدت وجود دارد و امیدواریم با این حرکت انتخابات زیبا و ارزشمندی را برگزار کنیم.

 

اصولگرایان عزم خود را برای وحدت جزم کرده‌اند

حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور طی سخنانی در همایش سراسری ائتلاف اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران در حال برگزاری است، گفت: همه حاضران در این همایش عزم خود را جزم کرده‌اند که در یک صف واحد برای بدست آوردن موفقیت بزرگ حرکت خود را آغاز کنند و شک نداریم که قله های پیروزی از سوی این جمع فتح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید خودبینی ها برای رسیدن به هدف پیش رو کنار گذاشت، تصریح کرد: همه احزاب اصولگرا با همه سلایق امروز به این نقطه رسیده اند که باید باهم حرکت کنند.

تقوی ادامه داد: تا آخر کار نیز باید این روحیه را حفظ کرده و منیّت ها و خودخواهی ها را نیز کنار بگذاریم که البته کنار گذاشته شده است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور با بیان اینکه شخصیت ها و احزاب اصولگرا همکاری خوبی با ائتلاف داشته اند، خاطرنشان کرد: باید سرمایه اجتماعی خود را افزایش داده و اعتماد عمومی را نسبت به جریان اصولگرایی تقویت کنیم.

تقوی با تاکید بر اینکه باید سلیقه ها را در مسیر حرکت خود کنار بگذاریم و به سمت حد مشترک ها حرکت کنیم، گفت: ما باید حساسیت های امروز جامعه خود را درک کنیم و منافع کلی را به منافع حزبی و جزیی ترجیم دهیم.

وی اظهار داشت: برخی از احزاب اصولگرا آمدند و سندی امضا کردند که ما نه سهمی می‌خواهیم و نه چیز دیگری، بلکه فقط می‌خواهیم مجلسی ارزشی تشکیل شود که اینها این نشانه رشد است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور در عین حال تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم رقیب خود را با ابزار دروغ از صحنه خارج کنیم.

منبع: راه دانا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان