اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 13:33   |   کد مطلب: 17015
رحماندوست گفت: ما قواعد بازی را رعایت می‌کنیم و مثل برخی افراد که در سال 88 در برابر اراده مردم ایستادگی کرده و فتنه به راه انداختند نیستیم.
اصولگرایان قواعد بازی را رعایت می‌کنند/ ما با ایستادگی در برابر اراده مردم فتنه به پا نمی‌کنیم

به گزارش صبح الوند، مجتبی رحماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به حماسه 7 اسفند و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: برنده این انتخابات مردم هستند و ما اصولگرایان معتقدیم کسانی که از سوی ملت انتخاب شده‌اند باید در رأس امور قرار گیرند.

وی ادامه داد: ما قواعد بازی را رعایت می‌کنیم و مثل برخی افراد که در سال 88 در برابر اراده مردم ایستادگی کرده و فتنه به راه انداختند نیستیم؛ اصولگرایان در چارچوب قانون و در راستای منافع ملی حرکت می‌کنند و به خاطر منافع شخصی امنیت و آرامش را از ملت سلب نمی‌کنند.

عضو ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم ضمن تبریک به راه یافتگان و منتخبان مردم در گزیدمان 7 اسفند، ابراز کرد: ما هر کمکی از دستمان بربیاید دریغ نمی‌کنیم و آماده یاری رساندن به نمایندگان منتخب هستیم. جریان اصولگرایی از گردش مسئولیت ها در بین دوست داران نظام و انقلاب استقبال می کند.

وی افزود: رأی مردم برای ما محترم است و آن را با جان و دل می‌پذیریم؛ امیدوارم مجلس آینده فعال باشد و در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی حرکت کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در مجلس نهم پیگیر آن بودم "عدالت اجتماعی" بود، مکاتبات زیادی برای تحقق این امر انجام دادم اما لازم است برای رسیدن به این مقوله تلاش‌های زیادی صورت گیرد، چنانچه در مجلس دهم کسی پیگیر این موضوع باشد حاضرم مکاتبات و جزئیات طرح را در اختیار وی قرار دهم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان