اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 13:45   |   کد مطلب: 17020
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت نمایندگان منتخب مردم اصولگرا و مجلس دهم نیز یک مجلس اصولگرا خواهد بود.
مجلس دهم یک مجلس اصولگرا خواهد بود/ وضعیت مجلس خبرگان نسبت به گذشته بهتر است

به گزارش صبح الوند به نقل از نسل شاهوار محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای مهاجران حرم در شاهرود با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه و حضور یکپارچه و پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور همه جانبه مردم در پای صندوق های رای که به درخواست رهبر فرزانه انقلاب انجام شد تضمین کننده امنیت کشور است.

وی اظهار کرد: مادامی که ما حتی گزینه های بدل وضع موجود را هم بخواهیم از داخل خودمان انتخاب کنیم چشم طمع دشمن بیرونی کور خواهد شد و این از آثار و برکات حضور مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در اکثر شهرستان های کشور گزینه های مطلوب انتخاب شده اند افزود: همه گزینه هایی که انتخاب شده اند مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته و جای نگرانی نیست.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: اکثریت نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم اصولگرا و  مجلس نیز یک مجلس اصولگرا خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مجلس خبرگان نیز نسبت به گذشته حتی یک پله ارتقا پیدا کرده و اگر چه خسارت عدم حضور برخی از چهره های شاخص در آن دیده می شود اما به طور کلی وضع مجلس خبرگان نیز نسبت به گذشته بهتر است.  

یادواره شهدای مدافع حرم و صحرای منا با عنوان «مهاجران حرم» شامگاه یکشنبه با حضور دکتر محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود و خانواده های شهدا و برخی از مسئولان در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان