اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 15:09   |   کد مطلب: 13953
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: آمریکا همواره و در طول سالیان متمادی ظلم و ستم های فراوانی را در حق ملت ما روا داشته‌ است و ملت ما هیچ گاه این مسئله را فراموش نخواهد کرد.
فریب دوستی‌ های مکارانه آمریکا را هرگز نخواهیم خورد/جنایات آمریکا در حق ملت ایران فراموش شدنی نیست

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور، آیت الله طالقانی ابوذر انقلاب و شهید محراب آیت الله مدنی با دعوت همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی اظهار داشت: انسان مومن باید خود را از هر عیب و نقص عقیدتی و اخلاقی دور کند تا بتواند در معنای واقعی انسانی کامل، مسلمان واقعی و بی عیب و نقص باشد.

وی با اشاره به ایام حج ابراهیمی گفت: ایام حج تمتع بهترین فرصت برای وحدت میان مسلمانان جهان اعم از اهل سنت و شیعه است.

محمدی اظهار کرد: همه مسلمانان باید در این ایام و در تمام مراحل زندگی، دشمنان اسلام و بخصوص استکبار جهانی که اکنون شیطان بزرگ است را بهتر شناسایی کنند و چهره پلید آنان را به همه نشان دهند.

وی از همه زائران بیت الله الحرام خواست در این سفر معنوی، ذکر پروردگار متعال را در دل های خود تقویت کنند.

امام جمعه همدان افزود: حجاج ایرانی بیت الله الحرام باید به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران، نماد اخلاق، ایمان، شعور و نظم و انضباط در بین دیگر حجاج کشورهای اسلامی باشند.

وی گفت: کنگره عظیم و بین المللی حج برای ایجاد وحدت اسلامی بین مسلمانان سراسر دنیا است و در واقع احرام بستن، طواف و انجام اعمال حج بریدن از همه وابستگی های دنیوی و حرکت خالصانه به سمت خداوند بزرگ و متعال ست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اجرای مراسم عظیم و دشمن شکن برائت از مشرکین اظهار کرد: مراسم برائت از مشرکین سیره محمدی (ص) و ابراهیمی(ع) و مخالفت با آن نشانه اسلام آمریکایی است.

وی انجام اعمال حج ابراهیمی بدون برگزاری مراسم برائت از مشرکین را مظهر اسلام آمریکایی دانست.

محمدی سپس با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف مردم افزود: آمریکا دشمن قسم خورده و شماره یک ایران و انقلاب است و باید چهره واقعی و پلید آن را به همه بخصوص نسل جوان معرفی کرد تا هیچ گاه فریب دوستی های مکارانه آمریکا را نخورند.

وی گفت: همه ما باید هوشیار باشیم و نباید با خنده های دروغی مقامات آمریکایی همه جنایت‌های چندین ساله آن‌ ها در حق ملت ایران را فراموش کنیم.

امام جمعه همدان اظهار کرد: بیانات بسیار هوشمندانه، راهگشا و بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهای اخیر خود با مسئولان و مردم باید سرلوحه عمل همه آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

 وی با اشاره به حضور آمریکا در عراق افزود: کسانی که خواب حضور آمریکا در ایران را می بینند بهتر است کمی به تحولات منطقه و بخصوص سرگذشت دردناک مردم مظلوم عراق بیاندیشند.

محمدی گفت: آمریکا همواره و در طول سالیان متمادی ظلم و ستم های فراوانی را در حق ملت ما روا داشته‌ است و ملت ما هیچ گاه این مسئله را فراموش نخواهد کرد.

وی سپس با اشاره به مسئله مهم مذاکرات هسته ای و بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ورود مسأله برجام به مجلس موجب شد تا بررسی‌های بیشتری بر پیامدهای توافق هسته ای انجام شود و از سوء استفاده‌های بیگانگان جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به تلاش استکبار جهانی جهت نفوذ به مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ولایتمدار ایران چون همیشه بیدار و هوشیار است و با شرکت مثال زدنی خود در انتخابات آینده مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری مانع از اجرایی شدن افکار پلید دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان