اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 10:58   |   کد مطلب: 13263
استاندار همدان با اشاره به سفر هیئت دولت به همدان گفت: 2 هزار میلیارد تومان طرح‌ کلنگ‌زنی و یک‌هزار میلیارد تومان طرح افتتاحی به هیئت دولت ارائه شده است.
کلنگ‌ زنی بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح‌ در سفر هیئت دولت به همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس، محمد‌ناصر نیکبخت در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تویسرکان، شهرستان تویسرکان را شهری تاریخی با محرومیت‌های تاریخی خواند و اظهار کرد: گزارش‌های عملکرد مهرداد موسوی، فرماندار سابق و نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای همه گفته‌ شد.

 وی با انتقاد از موسوی فرماندار سابق تویسرکان به دلیل کنار گذاشتن مفتح در ارائه گزارش عملکرد زمان مدیریت خود گفت: ما نباید برای هم شاخ و شانه بکشیم با توجه به زیاد بودن کارها و مطالبات مردم سال‌های متمادی باید برای تحقق آن‌ها تلاش کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه نماینده مردم تویسرکان در مجلس کمک حال مردم همدان نیز هست که باید قدر وی را دانست، تصریح کرد: باید از توانمندی‌های نماینده توانمند تویسرکان به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

وی اقتدار فرمانداران و بخشداران را مطالبه امام جمعه تویسرکان خواند و گفت: فرماندار باید مقتدر باشد که باید فرماندار تویسرکان بر حفظ این مهم تلاش کند.

نیکبخت خطاب به مفتح با بیان اینکه تماس با بانک ملی برای حل مشکل کار شما نیست بلکه کار بنده است گفت: بانک ملی جرأت نمی‌کند که در کمک به طرح منجر به اشتغال کوتاهی کند.

وی با بیان اینکه من پیشانی و دست سرمایه‌گذار را می‌بوسم تاکید کرد: جذب سرمایه‌گذار برای تویسرکان که اکنون هیچ چیز ندارد، مهم است.

استاندار همدان تاکید کرد: اگر همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی، رهنمودهای رهبری را مبنی بر کنار گذاشتن منیت‌ها و کار کردن برای رضایت مردم سرلوحه‌ کار قرار دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی دلیل جابجایی موسوی فرماندار سابق تویسرکان را اصرار خود او دانست و گفت: در انتخاب حبیب مومیوند فرماندار جدید هم کسی به من دیکته نکرد چراکه بنده نیاز به این کار ندارم.

نیکبخت در خصوص فرماندار ملایر گفت: فرماندار ملایر فردی توانمند است؛ اما نمی‌خواهد بماند، به زور نمی‌توان کار کرد و قرار نیست من ناز کسی را بکشم.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری نسبت به سال گذشته 2 درصد در استان کاهش یافته است، افزود: با همدلی و همزبانی همه این مهم رخ داد ضمن اینکه استان حاشیه نداشت و امنیت برقرار بود.

استاندار همدان با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در سال گذشته، خاطرنشان کرد: تا به امروز 650 میلیارد تومان از عقد قراردادهای صورت گرفته در همایش، افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه امروز طرح تولید بلوک سبک با اعتبار 90 میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری دو عراقی کلنگ‌زنی شد، ایجاد تولید قطعات الکترونیکی، لنت ترمز و بخاری کم‌مصرف در رزن را از دیگر دستاوردهای این همایش عنوان کرد.

وی با اشاره به انجام تصفیه‌خانه تویسرکان از طریق B.O.T با 40 میلیون تومان اعتبار افزود: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه ملایر آغاز شده و تصفیه‌خانه تویسرکان هم با سفر هیئت دولت اجرایی خواهد شد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ما تمام تلاش خود را برای سرمایه‎گذاری در تویسرکان به‌ کار گرفتیم، گفت: سرمایه‌گذاری با مطالبات و استعداد زیاد در تویسرکان یک ضرورت است چراکه در سال‌های گذشته در این شهرستان کاری نشده، پس هر چه کار کنیم کم است.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی زمان‌بر بوده و نیاز به توجه بیشتر دارد تاکید کرد: قول می‌دهم که برای ارتقا و توسعه تولید و اشتغال در تویسرکان همه تلاش خود را به‌ کار گیرم.

نیکبخت با اشاره به اینکه 2 هزار میلیارد تومان طرح‌ کلنگ‌زنی و یک‌هزار میلیارد تومان طرح افتتاحی به هیئت دولت ارائه شده است، گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت در روزهای آینده میهمان مردم همدان هستند.

وی خواستار حضور باشکوه و مشارکت همه مردم در استقبال از هیئت دولت و رئیس جمهور شد و گفت: باید در این استقبال سربلند باشیم تا بتوانیم تقاضاهای استان را ارائه دهیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان