اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. اسفند 1396 - 13:43   |   کد مطلب: 28980
استاندار همدان گفت: از اداره کار راضی نیستم چون آنطور که میخواهم قدم ها بلند نیست درحالیکه باید قدم ها را بلند برداشت.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، محمدناصر نیک بخت چهارشنبه ۲۳اسفند در جشن بازگشت به کار صنایع تبدیلی الوند همدان، اظهار کرد: این واحد 10 روز است که باز شده و در اختیار بانک کشاورزی بوده است. امروز برای من روز بسیار شادی است چرا که این واحد در دولت اصلاحات شروع به کار کرده و فعال بود.
وی افزود: این واحد برای تکمیل ماشین آلات تقاضا کرد که مدیرعامل وقت بانک کشاورزی همکاری خوبی داشت و دو سوم ماشین آلات وارد شد و یک سوم باقیمانده بود که با تغییر مدیریت بانک کشاورزی بحث به مشکل خورد و در سال 85مدیرعامل دیگر بانک کشاورزی با تکمیل ماشین آلات موافقت نکرد و آسیبی به این واحد و استان خورد .
نیک بخت ادامه داد: استان همدان یک میلیون تن سیب زمینی در سال تولید دارد که اگر این واحد فعال می شد 300 هزار تن سیب زمینی در آن به مصرف می رسید.
استاندار همدان با بیان اینکه رفتاری که با این واحد شد نفرت انگیر بود، خاطرنشان کرد: 10 سال این واحد تعطیل شد و کارگران آن بی مزد شدند، اگر کسی در این رکود و تعطیلی واحد نقش داشت از خدا و کارگران این واحد حلالیت بطلبد.
وی یادآور شد: با مجمع نمایندگان استان جلسه داشتیم و خوشبختانه در استان وحدتی که وجود دارد سبب شده تا با همکاری همه دستاندرکاران قدم برداریم و به توسعه استان برسیم.
نیک بخت تصریح کرد: از اداره کار راضی نیستم چون آنطور که میخواهم قدم ها بلند نیست درحالیکه باید قدم ها را بلند برداشت.
استاندار همدان از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: سال آینده اوایل سال جهانگیری به همدان سفر می کند.
وی ادامه داد: سال 83 در سفر مقام معظم رهبری در بازدید از محصولات کشاورزی استان ایشان فرمودند محصولات این استان شگفت انگیز است.
نیکبخت یادآور شد: هر چه آسیب در هشت سال گذشته به تولید رسید باید جبران کرد و دولت نیز پاشنه کشیده است.
وی بیان کرد: همدان به کارگاه تولیدی تبدیل شده است که امیدواریم روزی جشن بگیریم که البته بیکاری را خیلی خیلی کم کردم. در بیکاری جز سه استان اول هستیم اما کافی نیست و نباید بیکار داشته باشیم.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان