اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1402 - 12:39   |   کد مطلب: 36614
جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا به ریاست مرتضی کرباسیان و با حضور اعضای کمیسیون، شهردار، معاونان و برخی مدیران ستادی برگزار شد.
حل مشکلات مردم نیازمند سعه صدر و پاسخگویی در اسرع وقت است

به گزارش صبح الوند،  سیستم جامع رفاهیات به منظور اجرای عدالت در برخورداری کلیه کارکنان از تمامی امکانات نیازمند شفافیت در اجرای آن‌هاست.
وی افزود: بازنگری در ساختار تعاونی مصرف کارکنان و هیئت مدیره آن ، تشکیل تعاونی مسکن کارکنان شهرداری همدان و توجه ویژه به معیشت و رفاه کارکنان در اولویت است که باید در کوتاه ترین زمان اجرایی شود.
رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و اموراداری شورا تاکید کرد: لیست کامل پُست های کاری مورد نیاز در شهرداری باید تکمیل و تعیین تکلیف شود، همچنین برگزاری آزمون جهت رعایت عدالت در همه حوزه‌های کاری به منظور جذب نیرو ضرورت دارد.
وی بر لزوم پاسخگویی در کمترین زمان به مکاتبات شورا با شهرداری، تأکید کرد و گفت: حل مشکلات مردم و مراجعه کنندگان به شورای شهر؛ نیازمند سعه صدر و پاسخگویی در اسرع وقت است چرا که تحقق آن منجر به افزایش رضایت‌مندی از مدیریت شهری خواهد شد.
کرباسیان تصریح کرد: مکان یابی مناسب جهت برپایی روز بازارهای هفتگی به منظور جلوگیری از مشکلات موجود و شکایات مردمی که در این مناطق سکونت دارند ضروری است که باید مجموعه شهرداری برای تحقق آن اقدامات عملی داشته باشند 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان