اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1400 - 9:44   |   کد مطلب: 35031
عبدالمجید شیخی گفت: در روزهای اخیر با کاهش قیمت طلا و دلار مواجه هستیم و هر روز در فضای مجازی و رسانه ورود دلار به کانال پایین تر را می بینیم؛ در حالیکه اتفاقی هم در تحریم و بازار صورت نگرفته و گشایش تجاری هم حاصل نشده است.
برخی کاندیداهای ریاست جمهوری اصلا قانون اساسی و اسلام را قبول ندارند/ارتباط مستقیم تحرکات دلار با اقدامات سیاسی ظریف

از آنجایی که برخی مسئولین مذاکرات وین را علت می دانند اما طبق اخبار رسانه های خارجی هنوز توافقاتی در وین صورت نگرفته است و از واعظی معاون اول رئیس جمهور اعتراف کرده بود که می توانیم نرخ دلار را تغییر دهیم با عبدالمجید شیخی، کارشناس اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه به گفت و گو پرداختیم.

همه برنامه و اتفاقاتی که در یک ماه گذشته رخ داده است در راستای یک توطئه برای براندازی نظام است و هدف تشدید مجدد فتنه و توطئه انتخابات مثل سال ۱۳۸۸ است.

وی افزود: در عرف اقتصاد داریم که در بازار تا یک اتفاقی رخ ندهد ولو یک اتفاق سیاسی یا اقتصادی در اقتصاد کشور و یا سطح بین الملل،هیچ گاه نرخ دلار تغییر نمی کند.

شیخی با تاکید بر اتفاقات اخیر گفت: اتفاقات اخیر توطئه های از پیش طراحی شده توسط دشمن با همکاری ظریف و دولت روحانی است و همچنانکه همه مستحضرید اخیرا” لو رفت که در یک ماه اخیر معاون اول و مسئول دفتر رئیس جمهور اعتراف کردند نرخ دلار را خود دولت دست کاری می کند و دقیقا هم به این صورت است و گرنه شواهد نشان می دهد تحریم ها بر جای خود باقی مانده، بلکه افزایش و اراده سران رژیم جنایتکار نیز تداوم بیشتر آنهاست. اتفاقی هم در تحریم و بازار صورت نگرفته و گشایش تجاری هم حاصل نشده است.

وی عنوان کرد: تحرکات دلار با حرکات سیاسی ظریف ارتباط مستقیم دارد. فتنه ریشه در باند افساد طلب با هماهنگی حسن روحانی است و مجددا دارند با شعور مردم بازی می کنند. مجددا در پر تردید فتنه و توطئه انتخابات ۱۳۸۸ هستند کار خود را از سه ماه قبل انتخابات شروع کرده اند و حتی با توجه به شرایط منطقه و شکست همه جانبه آمریکا و صهیونیسم برنامه اینها وسیعتر از فتنه۸۸ در حال انجام است. هم برای انتخابات فتنه ای گسترده تر دارند و هم برنامه ای برای بعد از انتخابات دارند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: همزمان با پخش نوار سخنان خائنانه ظریف، این فرد همچنان مشغول چه کاری است که هیچ گزارشی از اقدامات رسمی آن در اخبار داخلی و خارجی نمی آید؟ پاسخش جز این نیست که در راستای اتمام برنامه براندازی مشغول تکمیل پروژه توافق دروغین گول زننده است تا مجددا” سر مردم کلاه بگذارند و رای جمع کنند و به همین دلیل دلار را نیز دارند پایین می آورند. غیبت اینچنینی همراه با سکوت وبدون فعل پروتکل سیاسی یک مسئول در کشور و دنیا هرگز سابقه ندارد! هیچ گاه سابقه ندارد وزیر امور خارجه یک کشور به مدت طولانی خارج از کشور باشد و هیچ ملاقات و برنامه سیاسی از او منتشر نشود.

وی افزود: این فقدان وجود یک خبر رسمی فعل و پروتکل آشکار در خارج کشور نشان می دهد که همزمان با سران منطقه برای تکمیل توطئه جدید صهیونیست جهانی علیه کشور با ابزار انتخابات همکاری می کند و طراحی را انجام می دهد تا توطئه در داخل کامل شود .

شیخی گفت: اجمالا بطور قطع هیچ متغیری اعم از اقتصادی یا غیر اقتصادی، که نشان دهنده ایجاد تاثیری بر نرخ دلار بر بازار باشد وجود ندارد و تقاضا و عرضه هیچ تغییری نکرده و توطئه خود دولت روحانی و ظریف است.

وی با اشاره به پخش شدن صوت وزیر امور خارجه در رسانه ها گفت: این مانند یک شوک درمانی است که معمولا” امریکا برای کشورهای جهان در پیش می گیرد. خانم نائومی کلاین نویسنده کتاب دکترین شوک این روش را در چند دهه اخیر معرفی کرده و می نویسد که امریکا هر کجا می خواهد بر منابع اقتصادی و تار و پود سیاسی و اجتماعی کشورها مسلط شود یک برنامه شوک درمانی انجام داده است.

عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد: دولت روحانی هم به تاسی از کدخدایش به شوک درمانی روی آورده است با تزریق دلار ارزان و سازشکاری و قبول سلطه تحت لوای توافق برجام دروغین قصد اغوای مجدد مردم مانند سال ۱۳۹۲ و۱۳۹۶ را دارد و اگر نتیجه ای نگرفتند فتنه ۱۳۸۸ را تکرار خواهند کرد. به همین دلیل بی آرزوهایی چون امثال تاج زاده نیز قصد نامزدی دارند چون می دانند صلاحیت آنها رد می شود ولذا ماهی خود را در فتنه خواهند گرفت. نباید مذاکرات را فرسایشی بنامیم، بلکه باید”فرسایش مذاکرات” بگوییم. راه انداختن مذاکرات برای توطئه بزرگ علیه کلیت نظام است که با کمک صهیونیست ها و سران منطقه شکل می گیرد و در این راه حتی یکی از خودشان مثل ظریف را حاضرند قربانی کنند تا دوباره دولت جدیدی طرفدار غرب شکل بگیرد.

تحلیل گر ایرانی افزود: توطئه فتنه سال ۱۳۸۸ از یک ماه پیش رقم خورده و اتفاقات اخیر همه برنامه هایی در این راستاست و شخصی مثل تاجزاده اگر کاندید شود اصلا اعتقادی به اسلام ندارد چه برسد به قانون اساسی!

وی افزود: از ۱۴ نفر کاندیداهایی که تا بحال پیشنهاد داده شده اند اصلا صلاحیت کاندید شدن را ندارند و فقط دو هدف دارند یا کاندیداها تایید می شوند و یا اینکه نمی شوند. اگر تایید شدند که مشتی از رای مردم را می دزندند با دروغ و وعده های صد من یک غاز به اهداف قدرت و شهرت و ثروت طلبی مجدد خود و نوکری غرب دست می یابند.

البته این دولت قصد ندارد که کنار برود و مهره سوخته حسن روحانی را هم حاضرند آتش بزنند تا یکی مثل عارف و بقیه سرکار بیاید و یک برنامه دراز مدت است و یک بسته حیله و توطئه چینی دوباره ای را راه انداخته اند.

انتهای پیام/آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان