اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آذر 1399 - 11:18   |   کد مطلب: 34427
ساخت سرپناه برای خانواده های بی سرپرست توسط گروه های جهادی یکی از اقداماتی است که بیش از هر چیز سند بی کفایتی برخی مسئولین در روستاها را نشان می دهد.

به گزارش صبح الوند، اردوهای جهادی را توسعه بدهید، تداوم بدهید... این اردوهای جهادی، هم تمرین است، هم خدمت است، هم خودسازی است، هم آشنایی با فضای جامعه است؛ خیلی چیز با ارزشی است. روزبه‌روز اینها را بتوانید توسعه بدهید؛ جهاد هم هست، واقعاً جهاد است؛ کار است، جهاد است، تلاش است، خدمت به محرومین است... اردوهای جهادی خیلی خوب است؛ پرداختن به مسئله‌ی روستاها مهم است.

 رهبر معظم انقلاب بارها به اهمیت اردوهای جهادی و سازندگی تاکید داشته اند و نیروهای پا در رکاب بسیجی گوش به فرمان همچنان در میدان هستند.

 

اردوهای سازندگی جهادی است که فقط از پس همت و جدیت نیروهای خدوم برمی آید.

 

نیروهای بسیج سازندگی همدان درتکمیل شدن ساخت خانه درپانزدهمین روز کاری برای یک مادری دارای سه فرزند دخترخردسال ومدرسه رو بدسرپرست در روستای کوشک آباد از توابع شهر مهاجران همدان خانه ای را بنا کردند.

 

 

گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهیدامینی دانشگاه بوعلی سینا همدان از تاریخ ۹۹/۹/۱تا تاریخ ۹۹/۹/۲۰ یه خانه برای یه مادر با سه فرزند بدسرپرست در روستای کوشک آباد با کمک مالی خیرین از توابع شهر مهاجران ساختند تا این خانواده سرمای زمستان سرپناهی داشته ‌باشند.

 

انتهای پیام/ آ

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان