اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آبان 1396 - 21:37   |   کد مطلب: 27442
مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت:اردوهای جهادی دانشجویی همدان در قالب ۲۲ کاروان و در۹۰ روستا سازماندهی شد.
اردوهای جهادی دانشجویی همدان در ۹۰ روستا سازماندهی شد

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، طیب فریادرس بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از خانه‌های ساخته شده ویژه مددجویان اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی استان همدان امسال اردوهای جهادی دانشجویی را در قالب 22 کاروان در 90 روستا سازماندهی کرده است.

وی گفت: در بحث عمرانی اردوهای جهادی از ابتدای سال، بیش از 18 پروژه مسکن محرومین با کمک دانشگاه‌های استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است.

فریادرس افزود:امسال همچنین یک جاده برای امامزاده‌ای در شهرستان اسدآباد و رنگ آمیزی چند مدرسه در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

وی با اشاره به برنامه‌های بهداشتی بسیج دانشجویی استان گفت: در بخش بهداشتی گروه تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در چند دانشگاه مستقر شد که به مدت یک هفته اقدامات بهداشتی درمانی را در اختیار مردم قرار داد.

فریادرس گفت: در کنارپروژه‌های آموزشی که به مباحث سبک زندگی اسلامی بحث اشتغال خانواده و همچنین آموزش‌های مختلف در بحث احکام، نماز، قرآن و سبک زندگی خانوادگی مطرح شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار داشت:در بخش فرهنگی نیز در تمام این روستاها کارهای فرهنگی و آموزشی در کنار پروژه‌های عمرانی و بهداشتی اجرا شده است.

وی افزود: خانه مددجو با 60متر مربع زیربنا و 25میلیون تومان اعتبار در قالب اردوهای جهادی و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر دمق ساخته شده است.

فریادرس اظهار داشت:امروز همچنین 4چشمه حمام و سرویس بهداشتی با 4میلیون تومان اعتبار برای خانوادهای نیازمند در روستاهای شهرستان رزن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان