اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. خرداد 1396 - 23:38   |   کد مطلب: 25259
مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان با انتقاد شديد از بازداشت مسوول بسيج دانشجويي ملاير به خاطر يك اعتراض ساده دانشجويي و استفاده از چند استيكر، آن را اقدامي شرم‌آور از سوي دانشگاه ملاير دانست و گفت: اين اقدام خلاف ادعاي اصلاح‌طلبان به ويژه در شعار آزادي بيان است.
فریادرس

به گزارش صبح الوند، طیب فریادرس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، در واکنش به بازداشت مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر توسط این دانشگاه و در بیان دلایل این اقدام، اظهار کرد: این اقدام شرم‌آور در قبال یک اعتراض ساده صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به پیام تبریک شورای صنفی اساتید دانشگاه ملایر به رئیس این دانشگاه، این شورا را فاقد مجوز قانونی دانست و گفت: جالب این است که این پیام تبریک هم بدون هماهنگی با سایر اعضا به رئیس دانشگاه داده شده است.

 

مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه این شورا از مسوول بسیج دانشگاه ملایر به خاطر درج چند استیکر به نشانه اعتراض به این پیام تبریک، شکایت کرده است، بیان کرد: این اقدام خلاف اصل آزادی بیان است که اصلاح‌طلبان همواره مدعی آن هستند و خود را صاحب این اصل مطرح‌ می‌کنند در صورتی که باید بیش از هر کس دیگری به این شعارها پایبند باشند نه اینکه به خاطر چند استکیر اقدام به شکایت کنند.

 

وی با اشاره به اظهارات رئیس دولت مبنی بر اینکه «باید میدان را به قلم‌ها داد، نباید قلم‌ها را شکست و دهان‌ها را دوخت» افزود: افرادی که مدعی این تفکر هستند، وقتی به خاطر یک اعتراض ساده و یک پرسش ساده دانشجویی چنین برخورد می‌کنند، معنای دیگری جز این ندارد که فقط مدعی هستند و درست نمی‌گویند.

 

*جریان اصلاحات در شعار، حرف‌ و تفکر خود صادق نیست

 

فریادرس با اشاره به ارائه طرحی به مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه پرسشگری و اعتراض به سخنان در بین سخنرانی‌ها با بازداشت همراه شود، تصریح کرد: این اتفاقات نشان از آن دارد که جریان اصلاح‌طلب در شعارها، حرف‌ها و تفکر خود صادق نیست البته کاری به صحت و سقم آن تفکر نداریم.

 

وی یادآور شد: اقدام به شکایت از یک دانشجو و بازداشت آن شایسته و زیبنده نیست به ویژه از سوی فردی که خود را استاد و نماینده قشر صاحب معرفت و دانش می‌داند؛ امیدواریم که این مسئله هرچه سریعتر پیگیری و حل و فصل شود.

 

مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه در خصوص برنامه‌های بسیج دانشجویی به مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحال امام (ره)، گفت: با توجه به همزمانی 14 خرداد با ایام ماه مبارک رمضان امسال بناست برنامه در حرم امام راحل (ره) از تهران برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه البته برنامه‌ها در فضای دانشگاه‌ها در سراسر کشور به این مناسبت دنبال خواهد شد، اظهار کرد: برنامه‌های 14 خرداد در سایر رده‌های بسیج نیز در شهر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان