اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1395 - 10:31   |   کد مطلب: 19367
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: همایش استکبارستیزی 23 مرداد ماه در همدان برگزار می‎شود که ضرغامی سخنران ویژه این همایش است.

به گزارش صبح الوند طیب فریادرس در گفت‌وگو با  فارس، از برگزاری همایش استکبارستیزی 23 مرداد ماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: این همایش بزرگ در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 23 مرداد ماه روز مقاومت اسلامی و شب میلاد امام رضا (ع) است، تصریح کرد: سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما به عنوان سخنران مراسم و حامد زمانی خواننده انقلابی در این مراسم اجرای زنده خواهد داشت.

مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان به حضور آیت‌الله محمدی امام جمعه همدان در این مراسم اشاره کرد و افزود: نماز مغرب و عشاء نیز در این مراسم به اقامت آیت‌الله محمدی اقامه خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از همایش استکبارستیزی نشان دادن روحیه استکبارستیزی مردم همیشه در صحنه همدان است که باید در این برنامه تبلور خوبی یابد.

فریادرس با بیان اینکه دولت مردان از چنین همایش‌‌هایی باید به واقعیت جامعه پی ببرند، گفت: دولت‌مردان باید بدانند که مردم با سیاست‌های خصمانه آمریکا مخالف هستند و با روحیه استکبارستیزی از حقوق خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی باید با اتکا به روحیه استکبارستیزی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی دشمنان بایستد زیرا مردم هر آنچه غربی‌ها می‌گویند را نمی‎پذیرند.

مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه مردم خواهان ایستادگی مسئولان با توان و اعتقاد انقلابی در برابر دشمنان هستند، گفت: موفقیت‌های ما همواره نتیجه مقاومت بوده و هر جا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با همدلی و همزبانی و حول محور مقاومت حرکت کردیم، به نتیجه رسیدیم.

وی با بیان اینکه در مسئله برجام نیز باید با روحیه استکبارستیزی پیش برویم، اظهار کرد: اگر بدون روحیه استکبارستیزی در مسائل بین‌المللی و در برابر دشمنان ایران اسلامی حرکت کنیم، به منافع ملی، عزت و استقلال کشور ضربه وارد می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان