اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. تير 1395 - 14:17   |   کد مطلب: 18930
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان گفت: «طرح ولایت» با هدف بررسی مبانی اندیشه اسلامی امام خمینی(ره) از امروز به مدت 10 روز در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش صبح الوند، طیب فریادرس در گفت‌و‌گو با  فارس،‌ با اشاره به برگزاری «طرح ولایت» در استان، اظهار کرد: این طرح بعد از ظهر امروز به طور رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه در همدان آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده ولی فقیه در همدان سخنران مراسم افتتاحیه است و در طول 10 روز برگزاری این طرح از حضور سخنرانان کشوری و استانی استفاده می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان بیان کرد: دکتر حاج‌حسینی مشاور رهبر معظم انقلاب، دکتر آهنگر از اساتید دانشگاه امام حسین (ع) تهران، داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی، عبدالملکی از اساتید دانشگاه امام صادق(ع) و فریدون عباسی از جمله سخنرانان این طرح هستند که حول مباحث مختلفی از جمله فمینیسم، اقتصاد مقاومتی و برجام سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شاخص در سطح شهر نیز اجرایی خواهد شد، ادامه داد: سخنرانی فریدون عباسی با موضوع اجرای برجام به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص این طرح، پنجم مردادماه در سطح شهر برگزار می‌شود.

فریادرس با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌ها در حاشیه اجرای این طرح، تصریح کرد: پاسداشت عملیات مرصاد، شبی با شهدا و محفل انس با قرآن و بهره‌مندی از سخنرانی فضلا و سخنرانان مطرح همچون آیت‌الله شعبانی، آیت‌الله کعبی و آیت‌الله ابراهیم‌پور از قرارگاه خاتم‌الاوصیاء نیز از جمله این برنامه‌هاست.

وی هشتم مردادماه را زمان اختتامیه طرح دانست و یادآور شد: سردار ابوحمزه سخنران مراسم اختتامیه طرح ولایت خواهد بود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان اظهار کرد: در طول اجرای طرح مباحث معرفتی، تربیتی و خداشناسی با حضور سخنرانان برجسته دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه «طرح ولایت» دوره خط امام(ره) استانی تلقی می‌شود، افزود: در این طرح مبانی اندیشه اسلامی امام خمینی(ره) بررسی می‌شود تا دانشجویان بتوانند با یک نگاه جامع به گفتمان رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری و مبانی اندیشه اسلامی با نگاه انقلاب‌گری مد نظر رهبری بپردازند.

فریادرس با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص نگاه جامع دانشجویان در شناخت اسلام، گفت: دانشجویان با شناخت بیانات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در مقابل افرادی که صرفاً از نام امام(ره) استفاده می‌کنند و پشت این نام می‌ایستند، قرار می‎‌گیرند.

وی بیان کرد: در بسیج دانشجویی سعی بر توضیح تببین فکر، اندیشه و مرام رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است تا دانشجویان بر اساس این شناخت‌ها در صحنه حضور یابند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان با بیان اینکه تحقق سال اقتصاد مقاومتی نیاز به ایجاد شناخت در دانشجویان دارد، افزود: سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و در این خصوص باید در یک فضای انقلابی عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان