اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. خرداد 1398 - 20:49   |   کد مطلب: 31134
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه به مصاف کانادا رفت.
پیروز قاطع تیم‌ملی والیبال مقابل کانادا/ ایران سه- کانادا صفر

به گزارش صبح الوند،  از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه به مصاف تیم کانادا رفت.

در این دیدار ایران با ترکیب میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، سید سعید معروف (کاپیتان)، علی شفیعی، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) به میدان رفت. همچنین تیم کانادا نیز با ترکیب هوگ، تیموتی، شارونریال اوکاس برکل، بان (لیبرو)، ارتور و والش به میدان رفت.

ست اول: ۱۵ – ۲۵ ایران

تیم ملی ایران در میان تشویق پر شور هواداران ارومیه‌ای از ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست فاصله دو امتیازی را ایجاد کند. این برتری ادامه داشت تا اینکه کانادا بازی را در امتیاز ۴ به تساوی کشاند. با این حال ایران توانست با درخشش موسوی در خط فاصله را به سه امتیاز افزایش دهد تا در نهایت ۸ - ۵ وقت استراحت فنی اول را کسب کند.

با بازگشت دو تیم به زمین، ایران توانست با درخشش عبادی پور فاصله را به ۶ امتیاز افزایش دهد تا کانادایی‌ها درخواست وقت استراحت کنند. با بازگشت مجدد دو تیم به زمین با توجه به تشویق بی امان هواداران باز هم این ایران بود که به امتیاز رسید اما کانادا با کسب دو امتیاز متوالی فاصله را به ۵ امتیاز کاهش داد. در ادامه اما این ایران بود که با سرویس غفور توانست ۱۶ - ۹ و با اختلاف ۷ امتیازی وقت استراحت فنی دوم را هم کسب کند.

با شروع مجدد بازی این ایران بود که با سرویس‌های خوب فیاضی توانست فاصله را بیشتر کند تا هواداران ارومیه‌ای سر از پا نشناسند. با ادامه درخشش فیاضی در دریافت اول و موسوی در روی تور، ایران با ۹ امتیاز پیش افتاد. ایران در ادامه برتری خود را ادامه داد تا اینکه با ۱۰ امتیاز اختلاف پیروزی قاطعی را در ست نخست با نتیجه ۲۵ - ۱۵ کسب کند.

به گزارش ایسنا، تعداد هواداران حاضر در سالن غدیر به قدری زیاد است که تماشاگران در راهروهای سکوها نیز نشسته‌اند و بازی را تماشا می‌کنند.

 

ست دوم: ۲۴ – ۲۶ ایران
با شروع ست دوم که کانادایی‌ها خود را با شرایط سالن وفق داده بودند و با اشتباهات بازیکنان ایران داشتند توانستند ۴ – ۱ پیش بیافتند تا ایگور کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند. در ادامه با ورود دوتیم به زمین ایران با آبشار زیبای امیر غفور و سرویس موسوی فاصله را به دو امتیاز کاهش داد، اما این کانادا بود که بعد از یک رالی زیبا ۸ – ۶ وقت استراحت فنی اول را کسب کرد.

کارهای سرعتی کانادایی‌ها فاصله دو امتیاز تیم‌ها را تا امتیاز ۱۱ – ۹ به سود کانادا پا بر جا نگه داشت تا اینکه روی پاس سرعتی معروف، موسوی نتوانست آبشار خود را به امتیاز تبدیل کند و کانادا با ۳ امتیاز پیش افتاد. ایران در امتیازات ۱۳ – ۱۴ فاصله را یه یک امتیاز کاهش داد اما در نهایت این کانادا بود که ۱۶ – ۱۴ وقت استراحت فنی دوم را هم کسب کرد.

با ورود دو تیم به زمین ایران دو امتیاز متوالی را توسط میلاد عبادی پور و پس از یک رالی زیبا توسط امیر غفور کسب کرد تا در نهایت در امتیاز ۱۶ بازی را در ست دوم به تساوی بکشد. بازی به صورت مساوی پیش می‌رفت تا اینکه با سرویس فوق العاده امیر غفور ایران ۱۹ – ۱۸ برای اولین بار در این ست از کانادا پیش افتاد. ایران توانست روند خوب خود را حفظ کند و دو امتیاز متوالی کسب کرده و فاصله را افزایش دهند اما در ادامه پس از مساوی شدن بازی توسط کاناداکولاکوویچ درخواست وقت استراحت کرد. ایران در حالی که یک امتیاز عقب بود با عملکرد خوب بازیکنان در دریافتهای اول ست دوم بازی را پس از کسب سه امتیاز متوالی ۲۶ – ۲۴ پیروز شد.

ادامه دارد…

ست سوم: ۲۵ - ۱۶ ایران
در حالی که کانادایی‌ها در این ست هم با یک امتیاز پیش بودند، ایران با کسب دو امتیاز متوالی و دفاع روی تور خوب محمد موسوی ۳ – ۲ پیش افتاد. در ادامه این کانادا بود که دو امتیاز متوالی را کسب کرد تا ۵ – ۴ از ایران پیش بیافتد. بازی به صورت پایا پای ادامه داشت تا اینکه کانادا پس از درخواست ویدئو چک ۸ – ۷ وقت استراحت فنی اول را از آن خود کرد.

با ورود دو تیم به زمین روی اشتباه پشت خط زن تیم کانادا، ایران ۹ – ۱۰ از حریف پیش افتاد. پس از یک رالی ۲۰ ثانیه‌ای روی پاس دوبل وسط سعید معروف و آبشار عبادی پور ایران با دو امتیاز پیش افتاد تا پس از آبشار فیاضی ۱۳ – ۱۰ از کانادا فاصله بگیرد، امتیازات متوالی ایران باعث شد کانادایی‌ها درخواست وقت استراحت کنند. با درخشش پوریا فیاضی در خط سرویس ایران ۱۵ – ۱۱ از حریف پیش افتاد و در نهایت ۱۶ – ۱۲ وقت استراحت فنی دوم را هم کسب کرد.

با ورود دو تیم به زمین ایران با درخشش سعید معروف فاصله خود با کانادا را به ۷ امتیاز افزایش داد. تا سرمربی تیم کانادا درخواست وقت استراحت کند. در حالی جو وحشتناک سالن غدیر ارومیه تمرکز بازیکنان کانادا را به هم ریخته بود، ایران توانست فاصله خود با کانادا را به ۸ امتیاز افزایش دهد. برتری قلطع ایران ادامه داشت تا اینکه ۲۵ - ۱۶ ست سوم را هم پیروز شد.

تیم ملی والیبال ایران باید در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (شنبه) ۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۸ به مصاف تیم لهستان برود.

برنامه و نتایج کلی بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه:

روز اول: جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
روسیه ۳ - ۱ لهستان
ایران ۳ – صفر کانادا

روز دوم: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
روسیه - کانادا، ساعت ۱۵:۳۰
ایران - لهستان، ساعت ۱۸:۳۰

روز سوم: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
لهستان - کانادا، ساعت ۱۵:۳۰

ایران - روسیه، ساعت ۱۸:۳۰

منبع: ایسنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان