اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 23:47   |   کد مطلب: 26632
در جشنواره فرهنگی ورزشی«شمیم خانواده» در همدان؛
کاپ قهرمانی والیبال به بلندقامتان صاحب الزمان اصفهان رسید
در رقابت‌های والیبال جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» در همدان بعد از برگزاری چندین مسابقه نزدیک و تماشایی بانوان بلندقامت صاحب الزمان اصفهان موفق شدند به عنوان قهرمانی این رشته دست پیدا کنند.

به گزارش صبح الوند، دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی«شمیم خانواده» که با حضور ورزشکاران خانواده سپاه از سراسر کشور در همدان در جریان است با مشخص شدن 4 تیم برتر رشته والیبال به پایان رسید.

در رشته والیبال 34 تیم حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه 8 و 9 تیمی قرار گرفتند که بعد از بازی‌های دوره‌ای از هر گروه یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد که در نهایت با برگزاری بازی‌های به صورت ضربدری تیم قهرمان معرفی شد.

در این رقابت‌ها که به صورت دو از سه برگزار شد چهار تیم صاحب الزمان اصفهان، ستادمشترک تهران، نیروی زمینی تهران و کرمانشاه  موفق شدند با شکست رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

بعد از انجام مسابقات ضربدری 2 تیم صاحب الزمان اصفهان و ستادمشترک تهران برگزارکننده دیدار نهایی بودند که با برتری و کسب عنوان قهرمانی اصفهانی‌ها به پایان رسید و جدال بر سر عنوان سومی بین دو تیم کرمانشاه و نیروی زمینی تهران بود که دختران والیبالیست تهرانی توانست در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار بگیرند.

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور در جریان است روز جمعه 24 شهریور با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان