اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 14:02   |   کد مطلب: 26609
در جریان برگزاری جشنواره شمیم خانواده برترین‌های رشته تیراندازی در ماده تفنگ بادی معرفی شدند.
معرفی بانوان تیرانداز برتر با تفنگ  بادی خانواده سپاه در همدان

به گزارش صبح الوند، دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده»  که  با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور که به مدت 4 روز در همدان در جریان است به معرفی برترین‌های رشته تفنگ بادی دنبال شد.

 

ناظر فنی مسابقات تیراندازی  این جشنواره   با بیان اینکه مسابقات تیراندازی در سه رده سنی برگزار می شود گفت: رده سنی اول زیر 18 سال،  رده سنی دوم 18 تا 30 سال و رده سنی سوم 31 به بالا بود که در  دو ماده تفنگ بادی و تپانچه بادی کبرگزار خواهد شد.

 

فاطمه چهاردولی بیان کرد:  دراین مسابقات حدود 90 نفر شرکت کنندهدر چهل تیم به رقابت می پردازند که برترین‌های این رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی در هر سه رده سنی مشخص شدند.

 

وی افزود: در رده سنی اول فاطمه سفیدیان از سمنان، خدیجه خمر از سیستان و بلوچستان  و ستایش عباسلو هرمزگان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

 

ناظر فنی مسابقات تیراندازی  این جشنواره  ادامه داد: دررده سنی دوم عاطفه سلطانی از سمنان اول شد، شکوه طالبی از استان مرکزی به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد و سمانه دهقانی سعدی از تیم فجر فارس به رده سومی اکتفا کرد.

 

چهاردولی   گفت: در رده سنی سوم عصمت کرمانی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، مریم خوشه گیر از تیم فرماندهی حفاظت و مهناز علی بابایی چهارمحال بختیاری در رده های بعدی قرار گرفتند

 

و ی در پایان اظهار کرد: با توجه به مهلت کمی که شرکت کنندگان جهت تمرین داشتند سطح کیفی مسابقات خوب است.

 

 

گفتنی است رقابت‌های تپانچه امروز پنجشنبه پیگیری خواهد شد و بعد مشخص شدن نتایج انفرادی تیم‌های برتر هم معرفی می‌شوند.

 

 

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان