اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. تير 1396 - 23:35   |   کد مطلب: 25679
بازیکن تیم والیبال جوانان لهستان علیه تیم کشورمان موضع گرفت.
اظهارات ضد ایرانی والیبالیست لهستانی

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، تیم والیبال جوانان ایران در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان مقابل لهستان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و نتوانست جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

امتیاز 15 ست پنجم با سرویسی که بازیکنان ایران به تور زدند به سود لهستان رقم خورد و خوشحالی بازیکنان این تیم به طرف زمین ایران، سرآغاز یک درگیری لفظی و فیزیکی شد. البته این درگیری با دخالت داور و مربیان دو تیم خیلی زود به پایان رسید.

ماتئوش ماسووسکی، لیبرو تیم جوانان لهستان در مورد این درگیری گفت: تیم ایران را اصلاً دوست نداریم و شخصاً به آنها هیچ علاقه‌ای نداریم.

او ادامه داد: والیبال فقط دریافت، سرویس و حمله نیست. والیبال، خیلی موارد را شامل می‌شود. در هر بازی و در زیر تور اتفاقات زیادی می‌افتد که تماشاگران همه آنها را نمی‌بینند.

لیبرو تیم جوانان لهستان گفت: از اینکه به مرحله نیمه نهایی رفتیم خیلی خوشحالم و ایران باید برای کسب مقام پنجمی تلاش کند.

توماش فورنال، پاسور تیم جوانان لهستان هم اظهار داشت: مسابقه با ایران بسیار دیدنی و سطح بالا بود. من فکر می‌کنم دست ندادن بعد از شکست و بعد از بازی اصلاً خوب نیست و این دلیل عکس ‌العمل ما بود. شاید رفتار ما کمی تند و پرخاشگرانه بود ولی بازیکنان ایران ما را تحریک کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان