اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. تير 1395 - 13:33   |   کد مطلب: 18545
کارشناس والیبال کشورمان گفت: ملی‌پوشان ایران به علت سفرهای طولانی هنوز خسته هستند و کارآیی صددرصد خود را نشان نداده‌اند.

به گزارش صبح الوند، محمد وکیلی در گفت‌وگو با میزان،  در مورد سفر به صربستان و تماشای بازی‌های هفته دوم لیگ جهانی، اظهار داشت: خدا را شکر تیم ملی در بازی نخست این هفته مقابل بلغارستان عملکرد قابل قبولی داشت و با وجود این که بازیکنان به تازگی از یک سفر طولانی به بلگراد رسیده‌ بودند، توانستند بعد از واگذاری ست نخست به خود بیایند و بازی را با برد به پایان برسانند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان مقابل بلغارستان، خیلی خوب کنترل بازی را در دست گرفتند اما برزیل تیمی نبود که به این راحتی‌ها نتیجه را واگذار کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان تصریح کرد: در این سفر هر زمان که با بچه‌ها صحبت می‌کردم اکثراً از كمبود استراحت كافی به‌خاطر سفر و عدم ریكاوری حرف می‌زدند و تأثیر منفی این موضوع روی عملکرد تیم ایران ملموس است.

وکیلی خاطرنشان کرد: تیم ایران برای صعود قطعی در لیگ جهانی امسال باید از چهار بازی آینده حداقل سه برد داشته باشد. این کار خیلی سخت است اما دور از دسترس و غیر ممكن نیست.

وی بازی با صربستان را یکی از دیدارهای حساس و سخت لیگ جهانی خواند و  گفت: چون صرب‌ها نتوانستند سهمیه حضور در المپیک 2016 را به دست آورند یکی از سکوهای لیگ جهانی را نشانه گرفته‌اند و برای رسیدن به ‌آن هم تاکنون نتایج قابل قبولی را به د ست آورده‌اند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان