اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1398 - 10:51   |   کد مطلب: 30914
رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه یک همبستگی کامل بین بسیج و اصناف همدان ایجاد شده است افزود: هر کالایی که اصناف همدان تهیه کرده اند در اختیار بسیج قرار داده ایم و این تعامل و همبستگی همچنان ادامه دارد.

به گزارش صبح الوند، حسین محرابی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند،  با اشاره به طرح "جهاد همبستگی ملی"  که از سوی سردار غیب پرور اعلام شده است گفت: اصناف استان همدان آمادگی کامل را برای کمک به سیل زدگان  و اجرای این طرح را دارند و از همان روزهای اول شروع سیل در خدمات گسترده ای به سیل زدگان ارائه داده اند.

 

وی اظهار کرد: از همان ابتدا  اکیپ هایی و بازرسانی از  اتاق اصناف  بنا به درخواست سازمان بسیج اصناف  از استانهای لرستان  و گرگان بازدید کردند و نیازمندی ها را به اتحادیه ها اعلام  نمودند.

 

رییس اتاق اصناف همدان  ادامه داد: به دنبال اعلام نیازمندی های سیل زدگان در اتحادیه های مختلف فراخوانی زده شد و مبالغی به حساب بسیج و هلال احمر واریز گردید.

 

وی با اشاره به اینکه استان همدان معین شهر چگینی شده است گفت: جلسات اصناف همچنان جهت تامین کالاهای ضروری سیل زدگان  ادامه دارد و ما هم طبق نیاز نامه هایی را به اتحادیه ها ارسال کرده ایم.

 

*اجرای طرح هر کاسب یک کالای اساسی در همدان ادامه دارد

محرابی با اشاره به طرح هر کاسب یک کالای اساسی گفت: کاسبان همدانی در خصوص تامین کالاهای اساساسی از جمله یخچال، کف کش و حتی اتحادیه قالیشویان همدان اعلام امادگی کردند که فرشهای سیل زدگان را شستشو دهند.

 

وی با اشاره به بازدید اکیپ هایی از اتاق اصناف بنابر بر درخواست بسیج از استان گلستان گفت: بخشی از خسارت ها به این مناطق در بخش کشاورزی بود که اصناف همدان در این خصوص هم اعلام امادگی کردند.

 

رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه یک همبستگی کامل بین بسیج و اصناف همدان ایجاد شده است  افزود: هر کالایی که اصناف همدان تهیه کرده اند در اختیار بسیج قرار داده ایم و این تعامل و همبستگی همچنان ادامه  دارد.

 

وی در پایان با بیان اینکه به این فراخوان بسیج لبیک گفته ایم افزود: اصناف همدان اطمینان کامل را به بسیج دارند و امیدواریم با تعامل همدیگر بتوانیم مشکلات سیل زدگان را حل نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان