اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. دى 1396 - 21:39   |   کد مطلب: 28102
رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان زیربار افزایش قیمت در اجناس و خدمات نخواهیم رفت، گفت: قالیشویی‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.
قالیشویی در همدان

به گزارش صبح الوند، احمد گازرانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: تا پایان امسال هیچ‌گونه افزایش در قیمت قالیشویی‌ها نخواهیم داشت و با هر واحدی که افزایش قیمت داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بازار همدان از نظر رونق اقتصادی وضعیت خوبی ندارد، تصریح کرد: رکود و گرانی شرایطی را ایجاد کرده که کسبه به دنبال افزایش قیمت نبوده و تخلفی در زمینه گران‌فروشی ندارند.

گازرانی افزود: با بازرسی صورت گرفته توسط بازرسان اتحادیه‌ها در سطح بازار مشخص شده اختلاف قیمتی در بازار نداریم.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه براساس قانون اصناف، نظارت بر بازار باید شکایت‌محور باشد، تأکید کرد: هر شهروندی که از واحد صنفی شکایتی دارد، می‌تواند با پیامک به سامانه 100027 اتاق اصناف را در جریان تخلف و رسیدگی آن قرار دهد.

وی با بیان اینکه قیمت میوه و تره‌بار افزایش نداشته است، خاطرنشان کرد: در بازار شب یلدا با وجود اینکه موجودی انبارها در زمینه انار کم بود اما مشکلی به وجود نیامد و انار درجه یک به قیمت 9 تا 10 هزار تومان عرضه شد.

گازرانی با تأکید بر اینکه قیمت میوه و تره‌بار براساس قیمت فاکتور بوده و هیچ یک افزایش قیمت نداشته است، ادامه داد: پس از دستور استاندار همدان مبنی بر نظارت بر بازار، اتاق اصناف با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی گشت‌های نظارتی در بازار داشته و روزانه قیمت‌ها را کنترل کرده است.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه 85 درصد از واحدهای صنفی به دنبال گرانفروشی نیستند، یادآور شد: تنها یک فروشگاه در سطح شهر همدان گرانفروشی تخم‌مرغ را داشت و مابقی تخلفات به صورت عدم نصب اتیکت و عدم صدور فاکتور بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان