اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1397 - 11:02   |   کد مطلب: 30132
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان تاکید کرد:
در تمامی برنامه ها سندآمایش سرزمین مبنای کار باشد
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در جلسه شورای معاونین اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: محیط زیست بخش مهمی از توسعه پایدار است.

به گزارش صبح الوند، سید اسکندر صیدایی با بیان این مطلب و با تاکید بر اهمیت نگاه آمایشی افزود: در تمامی فعالیت ها و برنامه ها، اولویت آمایشی و سند آمایش مبنای کار قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: نگاه آمایشی با تکیه بر تکنیک ها، مزیت ها، مشارکت ها و موانع، برنامه های پنج ساله با بودجه های یک ساله در اختیار می گذارد و بر این اساس می طلبد سند راهبردی بخش محیط زیست در استان پیش بینی شود.

 

وی تاکید کرد: نگاه آمایشی راه نجات است و می بایست پایداری فعالیت ها لحاظ گردد که در این راستا محیط زیست بخش مهمی از توسعه پایدار است.

 

وی خواستار توان افزایی علمی و کارشناسی برای پرسنل حفاظت محیط زیست استان شد و گفت: این مهم به تدوین سند آمایش سرزمین کمک می کند.

 

وی بیان کرد: حفاظت محیط زیست با سلامت، حیات و توسعه پایدارعجین شده است و کار پر اهمیتی است که جایگاه ویژه ای در سیستم استان دارد و باید به این جایگاه به چشم امانت نگاه شود.

 

وی تا کید کرد: در راستای عمل به استانداردها و شاخص ها و تحقق اهداف عملیاتی منطقی و قانونی بیاستیم و ممنوعیت را طوری بیان کنید که تبدیل به عزم جمعی و مشارکت مردم و مسئولان در حفظ محیط زیست شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان