اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آبان 1397 - 8:19   |   کد مطلب: 30092
مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان اعلام کرد: طبق شیوه نامه ابلاغی سازمان حفاظت محیط زیست، پروانه عادی شکار پرندگان وحشی برای گونه های خشکی زی در سال جاری در استان همدان صادر می شود

به گزارش صبح الوند، عادل عربی با بیان این خبر افزود: دارندگان اسلحه شکاری مجاز و دفترچه شناسایی شکارچی گری می توانند از دوازدهم آبان ماه نسبت به دریافت پروانه اقدام کنند.

او افزود: متقاضیان می توانند از تاریخ مقرر نسبت به ثبت اطلاعات و درخواست صدور پروانه از طریق سامانه شکار و صید برای صدور پروانه شکار پرنده استانی اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست افزود: اعتبار پروانه های صادره دو ماهه بوده و پس از اتمام مدت مذکور، صدور مجدد آن بلامانع می باشد.همچنین فصل شکار تا پایان بهمن ماه سال جاری می باشد.

عربی در خصوص مبلغ واریزی نیز گفت: بهای پروانه های صادره به مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال می باشد و تعداد مجاز شکار چهار قطعه صرفا در روزهای (پنج شنبه و جمعه) می باشد.

وی در ادامه به وقوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان اشاره کرد و گفت: در صورت وقوع بیماری مذکور و اعلام ممنوعیت شکار از سوی سازمان مرکزی متبوع، دارنده پروانه موظف و متعهد می باشد که از شکار هرگونه پرنده خودداری نماید .

عربی گفت: مدت زمان اعتبار پروانه گونه های مجاز قابل شکار، مکان های مجاز برای شکار در روی پروانه ها قید شده است و شکارچیان موظف به رعایت موارد بوده و در صورت شکار پرندگان دیگر با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان