اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1396 - 12:28   |   کد مطلب: 28443
سرپرست فرمانداری رزن گفت: در دهه مبارك فجر 62 پروژه با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان در شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی مي شود.

به گزارش صبح الوند، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری همدان در جلسه تودیع ومعارفه شهرداران سه شهر رزن ، دمق و قروه درجزین ، با  بیان اینکه  شوراها باید بنا به درخواست شهر تصمیم گیری نمایند ،  گفت: فلسفه شوراها، دور بودن از کارهای فردی  است تا تصمیمات شهری نهایتا به تصمیمات جمعی ختم شود و شأن و وجود شورای شهر فراتر از ذهن ما است و باید پشتیبان آن باشیم.

 

حسين جعفری  با قدرداني از خدمت رسانی شهرداران سابق افزود: در بخش کار باید به طرف شفاف سازی امور برویم ، مردم ولی نعمت ما هستند و هدف اصلی ، رضابت مردم است.

 

وي اضافه كرد : منابع محدود است در نتیجه بايد توان مردم را نادیده نگیریم و از آنها کمک بگیریم.

 

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری ادامه داد: در رابطه با شهرداری دو چالش عمده وجود دارد، چالش اول روزمرگی است.

 

جعفري تصريح كرد: باید از منابع امروز استفاده ولی از آن  سوء استفاده نکرد و  به فکر آینده شهر بود  و  نگاه های خود‌خواهانه  را دور و خدمت به مردم  را سر لوحه کار خود قرار دهیم .

 

وي اظهار داشت: چالش بعدی در آمد ، هزینه و مخارج است که باید با سیاستها این هزینه ها را  کاهش دهیم  و این را در نظر بگیریم که منابع پایدار در اختیار نیست و باید در آمد و مخارج ، مدیریت و با هم همخوانی داشته باشد ، تاکید ما بر استفاده از منابع بخش خصوصی است و از بخش خصوصی حمایت و استقبال می کنیم.

 

وي گفت : تلاش همه ما این است که خدمت شایسته ای به مردم همراه رفاه و تامین نیازهای آنها  را به وجود بیاوریم .

 

سرپرست فرمانداری شهرستان رزن  نيز در اين جلسه با تقدیر از تلاش ها و خدمات شهرداران سابق  سه شهر رزن ، دمق و قروه درجزین، گفت : امید است با تلاش همه مسئولین شاهد پیشرفت و توسعه زیرساخت های شهرستان  و حل مشکلات آن باشیم.

 

عليرضا نوربخش افزود:  دستیابی به شهری اسلامی، انسانی، پایدار و هوشمند و در یک کلام شهری برای زندگی بهتر و شکوفایی بیشتر استعدادهای یکایک شهروندان، مستلزم درک و بینشی ژرف، رویکرد و برنامه ای نو، عزم و مشارکت جمعی و در راس آنها توکل و توفیق الهی است که باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

 

وي همچنين از بهره برداری و کلنگ زنی تعداد 62 پروژه با اعتباری بالغ بر 33  میلیارد تومان  در دهه مبارک فجر خبر داد.

 

در ادامه جلسه شهرداران سه شهر عملکرد خود را در زمان مدیریت خود بیان کردند و حکم شهرداران جدید تقدیم و از شهرداران سابق تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان