اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1396 - 11:38   |   کد مطلب: 28428
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد:
برپایی 70 نمایشگاه کتاب با محوریت «انقلاب اسلامی»
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان از برپایی بیش از 70 نمایشگاه کتاب با محوریت «انقلاب اسلامی» در سطح استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، عاطفه زارعی از برنامه‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان طی ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: در این ایام فضاسازی با محتوای انقلابی در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان انجام می‌شود و بازنمایی منابع موجود با موضوع انقلاب اسلامی از طریق برگزاری نمایشگاه کتاب در دستور کار است.

 

وی از برپایی بیش از 70 نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی در این ایام در سطح کتابخانه‌ها خبر داد و گفت: بیش از 100 نشست‌ کتاب‌خوان کتابخانه‌ای، مدسه‌ای و ویژه برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به معرفی بیش از 500 کتاب در حضور بیش از 2 هزار نفر با محوریت انقلاب اسلامی طی این ایام، بیان کرد:‌ برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان نویسندگان بومی کودک و نوجوان با محوریت معرفی کتاب‌های انقلابی نیز در برنامه است.

 

وی به برگزاری جلسات نقد و بررسی کتب مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی طی دهه فجر اشاره کرد و افزود: 6 جلسه نقد و بررسی کتاب با محوریت کتاب‌های انقلاب اسلامی را برگزار خواهیم کرد.

 

 زارعی با بیان اینکه «نقد کشوری کتاب «ارتش کلاه پوستی‌ها» را 17 بهمن ماه برگزار خواهیم کرد»، گفت:‌ این برنامه با حضور نویسنده کتاب و دو منتقد برجسته با محوریت بزرگداشت شهید آیت‌الله مدنی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی از منابعی با موضوع انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در بیش از 6 کتابخانه این مراسم را برگزار می‌کنیم.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان با بیان اینکه «مسابقات متنوع فرهنگی در قالب روزنامه دیواری با موضوع انقلاب، خلاصه‌نویسی، نقاشی و ... برگزار خواهیم کرد»، افزود: جشن انقلاب در کتابخانه‌های عمومی به صورت مستقل و یا با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا در سطح استان و شهرستان‌ها، گفت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در سطح استان و شهرستان‌ها در برنامه است.

 

دکتر زارعی با اشاره به دعوت از دعوت از مدارس، مهدهای کودک‌ و عموم مردم به منظور بازدید از کتابخانه‌ها، افزود:‌ اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با بازدید دانش‌آموزان مدارس و آشنایی با خدمات کتابخانه‌های عمومی از جمله جمع‌خوانی و معرفی کتاب در این ایام مورد توجه است.

 

وی با بیان اینکه «برنامه‌ای را در هر شهرستان ویژه بانوان با محوریت بانوان و نقش آنها در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد»، گفت: خرید و توزیع کتاب بومی حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سطح کتابخانه‌ها را در برنامه خواهیم داشت.

 

 زارعی از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و افزود: 18 بهمن ماه در تمام کتابخانه‌های عمومی استان به جز کتابخانه مرکزی همدان عضویت رایگان در کتابخانه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان