اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1396 - 22:21   |   کد مطلب: 28237
فرماندار کبودراهنگ گفت: بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش صبح الوند، احسان قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: هرساله برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود تا یاد و خاطره مبارزات انقلابی سال 57 برای همه نسل‌ها باقی بماند.

وی افزود: در شهرستان کبودراهنگ نیز با تشکیل 17 کمیته برنامه‌ریزی لازم برای گرامیداشت این دهه انجام شده و پیش‌بینی می‌شود که 2 هزار و 60 برنامه در شهرها و روستاها برگزار شود.

قنبری با اشاره به مهم‌ترین این برنامه‌ها گفت: امسال زنگ انقلاب به دلیل قرارگرفتن 12 بهمن در پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس در 11 بهمن نواخته می‌شود و هدف از اجرای این مراسم، آشنایی نسل چهارم انقلاب با چگونگی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: از طرف دیگر با توجه به گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی، آشنایی کودکان و نوجوانان جامعه با ارزش‌های انقلاب ضرورت دارد و به‌همین‌منظور هزار و 300 برنامه بزرگداشت دهه فجر در 260 مدرسه این شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار کبودراهنگ اعلام کرد: در 19 بهمن نیز برنامه غبارروبی، عطرافشانی و نصب پرچم بر مزار 640 شهید این شهرستان در 102 گلزار شهدای شهری و روستایی انجام می‌شود.

قنبری مطرح کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی در تعدادی از روستاها، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری آیین گرامیداشت دهه فجر در مساجد روستایی، اجرای نمایش در سالن اداره فرهنگ و ارشاد و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر به شمار می‌رود.

وی از افتتاح 232 طرح عمرانی در این دهه نیز خبر داد و افزود: این طرح‌ها با صرف 117 میلیارد تومان اجرا شده که برای 265 نفر اشتغال‌زایی به دنبال دارد.

قنبری، افتتاح مجتمع تولید فولاد، کارخانه تولید پودر صنعتی، 11 طرح بهداشتی، 3 مدرسه، یک مجتمع خدماتی رفاهی و پایان عملیات گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار را از مهم‌ترین این طرح‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان