اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. دى 1396 - 23:07   |   کد مطلب: 27901
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:
حماسه 9 دی رشد معنوی و فکری جریان انقلاب را نشان داد
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به حماسه 9 دی گفت: مردم با حضور یکپارچه خود در صحنه رشد معنوی و فکری جریان انقلاب را نشان دادند.
حماسه

به گزارش صبح الوند، طیب فریادرس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه مردم با حضور خود در حماسه 9 دی نشان دادند به سطوح بالاتری از فهم انقلابی دست یافته‌اند، افزود: در این روز مردم بزرگ ایران ایستادگی خود را در برابر استعمارگران و دلبستگی خود را به آرمان‌های منشعب از قیام امام حسین(ع) را در برابر بی‌حرمتی به شعائر اسلامی و مکتب امام حسین(ع) نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم اعم از جناح‌های موافق و مخالف نشان دادند جدا از مباحث انتخابات در برابر بیدادی که به نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل رفته است، متحد و یکپارچه هستند. 

فریادرس خاطرنشان کرد: نتیجه این حضور امید دوستداران انقلاب و ناامیدی جریان فتنه و جریان غرب مبنی بر آسیب نظام از طریق اختلاف درونی بود که در گذشته بسیاری از انقلاب‌ها و نظام‌ها را از هم پاشیده بود. 

وی در ادامه با تأکید بر یادآوری اهداف این روز گفت: باید حماسه حضور مردم در روز 9 دی همواره یادآوری شود تا درس عبرتی برای قانون‌شکنان و افرادی که در برابر آرمان‌های شهدا ایستادند، باشد. 

فریادرس اظهار کرد: هر جناح سیاسی باید از رفتار سیاسی خود مراقبت کند و در چهارچوب منظمی که نتیجه آن حمایت و تقویت نظام جمهوری اسلامی است، حرکت کند. 

وی یادآور شد: نباید یک جریان سیاسی منافع خود را در رأس قرار دهد و منافع انقلاب را به حاشیه براند بلکه قانون‌گرایی باید تثبیت شود تا با توسعه سیاسی بتوانیم توسعه فرهنگی کشور را رقم بزنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان