اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1396 - 11:18   |   کد مطلب: 27922
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم حماسه نهم دی ماه در میدان امامزاده عبداالله با سخنرانی سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان خبر داد.
نهم دی در همدان

 حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در گفت و گو با صبح الوند،  با اشاره به اهمیت حماسه نهم دی ماه در فرو پاشی فتنه سال 88 گفت: مردم ایران با بصیرت به موقع و گوش به فرمان سپردن بیانات مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود در این روز آرزوی فتنه گران را بر باد دادند.

 

حجت الاسلام فاضلیان با تاکید بر اینکه نهم دی روز تجدید میثاق امت با ولایت است افزود: این روز در تقویم با عنوان روز بصیرت  و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده  است بطوریکه مردم ولایتمدار همدان جزء  پیشتازان در این حماسه بودند که پیش از اعلام تهران برای اجتماع این حماسه مردم درالمومنین همدان دو مرتبه  در هفتم و هشتم دی ماه اجتماع کردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مردم همدان ازهفتم دی ماه به دنبال بیعت با مقام معظم رهبری ، ولایت و ارکان های انقلاب بودند از جمله ویژه برنامه شاخص حماسه نهم دی امسال را همایش پیشتازی همدانی ها در حماسه نهم دی عنوان کرد و گفت: این ویژه برنامه در 5 دی ماه درسالن انصار با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی بر گزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  با بیان اینکه ویژه برنامه های بزرگداشت و تجمع بزرگ مردمی حماسه نهم دی ماه در سطح استان در9 شهرستان و22 شهر در ساعت ده صبح برگزار می شود اعلام کرد: درسطح شهر همدان 6 برنامه شاخص اجرا می شود که از جمله آن ها  برگزاری مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در هفتم دی درمسجد مهدیه همدان با سخنرانی  دکتر حمید رضا حاجی بابایی و همچنین سخنرانی دکترحسین فلاحی در مسجد حضرت مسلم ابن عقیل بعد از نماز مغرب  و عشا در هشتم دی ماه می توان اشاره کرد.

 

وی از جمله برنامه های دیگر به مناسبت حماسه نهم دی ماه را سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی یمین در مسجد ابوذر بعد از نماز مغرب و عشا در هشتم دی ماه عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز دکتر یامین پور در سالن عباس پور دانشگاه آزاد به مناسبت این حماسه بزرگ سخنرانی خواهند داشت.

 

حجت الاسلام فاضلیان همچنین با بیان اینکه در قهاوند نیز دکتر کارخانه ای سخنران تجمع مردم در نهم دی ماه هستند گفت: در ملایر نیز یکی از نمایندگان مجلس و در شهرستان اسد آباد احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر سخنرانی خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان