اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. دى 1396 - 12:05   |   کد مطلب: 27953
با توجه به اینکه در حماسه نهم دی رسانه های انقلابی از امتحان خود سرافزار بیرون آمدند و با بصیرت افزایی به موقع خود نقشه های دشمن انقلاب را برملا کردند افسران جنگ نرم همدان به تببین این حماسه عظیم مردمی پرداختند.

به گزارش صبح الوند،انقلاب اسلامی ایران از بدو درخشش خود همواره مورد هجوم دشمنان مختلف قرار گرفته است، دشمنانی که تاب دیدن پیروزی و گسترش این انقلاب به سطح جهان را نداشتند و همواره با روشهای گوناگون ازجمله  ترور، جنگ تحمیلی و... و در نهایت فتنه سال 88 سعی در فروپاشی آن داشتند.

 

دراین میان رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم داشته اند در بحث فتنه 88 خبرنگاران با بصیرت در  مقابل سایر رسانه های  غربی و برخی خودفروخته های داخلی  با اطلاع رسانی صحیح به مردم سبب ناکام گذاشتن نقشه دشمنان شدند به همین منظور جهت تببین بیشتر موضوع و نقش کلیدی رسانه ها مصاحبه ای با خبرنگاران فعال سطح شهر همدان صورت گرفت.

 

*خبرنگار خبرگزاری فارس: رسانه ها ظاهر و باطن فتنه گران را آشکار ساختند

فرشته شاهماری، خبرنگار خبرگزاری فارس همدان با اشاره به نقش مهم حماسه نهم دی در فروپاشی فتنه سال 88 گفت: 9 دی یکی ازحماسه های تاریخی مردم انقلابی ایران بود که با حضور خود در صحنه به دشمن نشان دادند که هیچ وقت ارمان های انقلاب و عاشورا را فراموش نخواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه در حماسه نهم دی  رسانه ها نیز پا به  پای مردم دفاع مردم از انقلاب و ارمانهای انقلاب را به رخ جهانیان و به خصوص استکبار کشیدند افزود: رسانه ها نه تنها در 9 دی بلکه همیشه اهداف و نقشه های دشمن را برای مردم و انقلاب اسلامی آشکار میکنند

 

 

خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه خبرنگاران یکی از ارکان مهم اگاهی بخشی هستند چراکه بسیاری از مسایل مهم را برای جامعه روشن میکنند گفت: به نوعی میتوان گفت اگر رسانه ها و خبرنگاران نباشند مردم از بسیاری مسائل اطلاع نخواهند داشت.

 

وی در پایان تصریح کرد: چراکه رسانه ها ظاهر و باطن فتنه گران را برای مردم روشن کردند و به گونه ای راه حق و باطل را به مردم اطلاع می دهند.

 

*خبرنگار خبرگزاری ایکنا:مهم ترین وظیفه رسانه فراهم کردن زمینه مقابله با فتنه و فتنه گراست

مریم بیگدلو، خبرنگار خبرگزاری ایکنا با  بیان اینکه در جامعه امروز رسانه نقش اساسی را در آگاهی بخشی و تبیین مسائل ایفا می کند اذعان داشت: درخصوص این حماسه عظیم که به روز بصیرت نام گذاری شده است نباید از جایگاه رسانه غافل شد و رسانه های باید درصدد باشند که این روز کمرنگ نشود و پیام مردم ایران در روز نهم دی ماه سال 1388 به نسل های آینده و همینطور جهانیان انتقال پیدا کند و همگان بدانند که مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی  که دنباله رو راه امام حسین(ع) است دفاع خواهند کرد و نقشه های دشمنان اسلام را برملا می کنند.

 

*رسانه ها افسران جنگ نرم هستند

خبرنگار ایکنا با بیان اینکه رسانه ها باید بیان کنند که برخی در این فتنه که امتحان الهی بود مردود شدند اظهار کرد: رسانه ها نباید فراموش کنند که افسران جنگ نرم هستند و هر ساله در سالروز این پیروزی شکوهمند حق بر علیه طالب قلم خود را برای حق در دست بگیرند و برای روشنگری جهانیان بنویسند.

 

بیگدلو با تاکید بر اینکه در زمان بروز فتنه، مهم ترین وظیفه رسانه فراهم کردن زمینه مقابله با فتنه و فتنه گراست و نباید بگذارند مردم سپر اهداف شوم دشمنان قرار گیرند گفت: ما در سال 88 این امر را به خوبی از سوی رسانه های انقلاب مشاهده کردیم و در ایام سالروز حماسه  نه دی نیز رسانه ها نباید از این امر غافل شوند.

 

 

*خبرنگار هفته نامه محراب: یکی از عوامل شکست فتنه گران شفاف سازی رسانه ها بود

عارفه سلیمانی، خبرنگار هفته نامه محراب با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در آگاه سازی مردم از خیانت ها عوامل فتنه ۸۸  گفت:  همگان واقف هستیم  که یکی از عوامل شکست فتنه سال ۸۸ و پیروزی مردم‌در ۹ دی اطلاع رسانی صحیح و شفاف اصحاب رسانه بوده است.

 

خبرنگار هفته نامه محراب افزود: با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم حماسه عظیم ۹ دی رخ داد و دوباره فضای امن و آرامش به کشور بازگشت.

 

وی به بیان یکی از شاخص های بارز خبرنگاران در فتنه سال 88 پرداخت و گفت: آن سال فضاهای ارتباطی به شکل امروزی سریع و راحت نبود و رسانه های به حق توانستن رسالت خودشان را به خوبی انجام بدهند امیدوارم همیشه خبرنگاران با انتشار اخبار صحیح مردم را هوشیار کنند.

 

به گزارش صبح الوند، رسانه ها با اجرای نقش صحیح خود و اطلاع رسانی صحیح میتوانند انقلاب اسلامی ایران را از فتنه های دشمنان محفوظ نگه دارند، فتنه 88 ازمایشی برای رسانه ها بود و در این سال ما شاهد بروز ارزش های انقلابی در رسانه ها بودیم و همگان با اتحاد یکدیگر با بصیرت افزایی به موقع خود نقشه رسانه های غربی و بیگانه را برملا کردند و حضور حماسی مردم در نهم دی سال 88 را رقم زدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان